آخرین شرایط استقلال و پرسپولیس در آسیا

به گزارش وبلاگ ماکارون، تهران(پانا) - یکی از مسئولان باشگاه استقلال از حضور این تیم در لیگ قهرمانان فصل آینده خبر داده است.

آخرین شرایط استقلال و پرسپولیس در آسیا

مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال با همراهی بعضی از مسئولان این باشگاه هفته گذشته میزبان حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال، مصطفی زارع، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون و بعضی دیگر از مسئولان فدراسیون فوتبال بود. در این جلسه که به منظور آنالیز شرایط اخذ مجوز حرفه ای باشگاه استقلال برگزار گردید، طرفین صحبت هایی را در این خصوص مطرح نموده و آخرین اقدامات این باشگاه در راه کسب مجوز حرفه ای آبی پوشان به وسیله مسئولان مربوطه عنوان شد.

استقلالی ها در این جلسه ضمن گلایه درخصوص عدم برخورداری از بعضی بدیهیات در فوتبال روز جهان مثل نداشتن زمین تمرین اختصاصی و پرداخت نشدن هزینه های حق پخش و تبلیغات محیطی این طور عنوان کردند که شرایط درآمدزایی باشگاه ها مطابق هزینه ها نیست و پیگیری این موضوع را شروع نموده اند.

در انتها این جلسه مقرر شد تا این جلسات ادامه یابد و با تعامل و کوشش، باشگاه استقلال و سایر باشگاه ها بتوانند مجوز حرفه ای لازم را کسب نمایند. نکته قابل توجه اینکه بعد از برگزاری این جلسه، زارعی مدیر رکن صدور مجوز حرفه ای باشگاهی فدراسیون فوتبال صراحتا از حضور استقلال به عنوان قهرمان فصل بیست ویکم در دور بعد لیگ قهرمانان آسیا خبر داده است. این درحالی است که این چهره روز گذشته اعلام نموده بود با قطعیت درخصوص این مساله صحبتی را مطرح ننموده و حدس رسانه ای باعث سوءبرداشت از صحبت هایش شده است. با این حال بعد از آن که دیروز حسن کامرانی فر در حاشیه ملاقات با مدیران باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد اسامی تیم هایی که قرار است به عنوان نماینده ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا شرکت نمایند، معین شده است؛ یک مقام مسئول باشگاه استقلال در این خصوص خاطرنشان کرد: طبق سازوکار معین شده، تیم فوتبال استقلال به طور قطع یکی از تیم های شرکت نماینده در دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود که قرار است تابستان سال آینده شروع شود.

طبق شنیده ها درحال حاضر دو مانع اساسی بر سر صدور مجوز حرفه ای استقلالی ها و احتمالا پرسپولیسی ها ایجاد شده که یکی از آنها به شرایط میزبانی این تیم در استادیوم آزادی برمی شود که به خاطر عدم زیرساخت های حرفه ای لازم در این استادیوم و تعدد مشکلاتی که وجود دارد، احتمال تایید شدن آن بسیار اندک است و از سوی دیگر بحث مالکیت استقلالی ها نیز باید تا زمان شروع فرایند حرفه ای شدن این باشگاه به نحوی باشد که حدود 90 تا 95 درصد سهام این باشگاه به مردم و هوادارانش واگذار شود و اگر این اندازه با رقم مشخص شده، فاصله چشمگیری داشته باشد مطمئنا این موضوع نیز می تواند یک مشکل جدی برای باشگاه استقلال در سر راه صدور مجوز حرفه ای اش ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "آخرین شرایط استقلال و پرسپولیس در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط استقلال و پرسپولیس در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید