مربی سابق استقلال به کادرفنی نساجی پیوست

به گزارش وبلاگ ماکارون، بازیکن و مربی سابق استقلال و فصل گذشته سایپا بعد از توافق با باشگاه نساجی به کادرفنی این تیم اضافه شد.

مربی سابق استقلال به کادرفنی نساجی پیوست

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ماکارون، بیژن طاهری که فصل گذشته در کادرفنی سایپا دستیار ابراهیم صادقی بود به عنوان دستیار وحید فاضلی سرمربی جدید تیم نساجی در این تیم مشغول به کار خواهد شد.

طاهری 59 ساله در سال های 96 تا 98 به عنوان دستیار وینفرد شفر سرمربی آلمانی در استقلال فعالیت می کرد، اما سال گذشته به سایپا رفت و در این تیم که سابقه بازی در آن داشت کار کرد. طاهری یکی از مهاجمان خوب دهه های 50 و 60 فوتبال ایران است که لباس تیم ملی ایران را نیز به تن کرد. او که فوتبالش را از تیم راه آهن تهران آغاز کرد 6 فصل در استقلال تهران حضور داشت.

طاهری بعد از استقلال به محمدان بنگلادش پیوست که ناصر حجازی هدایتش را بعهده داشت و با این مربی توانست به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کند. او همچنین در تیم های بانک تجارت، الوکره قطر و سایپا نیز بازی نموده است.

در دوران مربیگری نیز او علاوه بر سایپا و استقلال در تیم امید ایران، گسترش فولاد، سپاهان، استیل آذین، مس کرمان و صباباتری نیز فعالیت داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مربی سابق استقلال به کادرفنی نساجی پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی سابق استقلال به کادرفنی نساجی پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید