شروع مراسم حمل مشعل المپیک از پنج شنبه

به گزارش وبلاگ ماکارون، مراسم حمل مشعل المپیک 2020 توکیو با اعلام مسئولان ژاپنی طبق برنامه در خاتمه هفته شروع خواهد شد.

شروع مراسم حمل مشعل المپیک از پنج شنبه

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ ماکارون، اگرچه این روزها زمزمه تعویق زمان برگزاری المپیک به میان آمده است و روز یکشنبه هفته جاری اعضای کمیته اجرایی IOC جلسه ای تشکیل دادند وخواستار برگزاری المپیک در زمان دیگری هستند؛ اما کمیته بین المللی المپیک اعلام نموده چهار هفته دیگر در خصوص زمان برگزاری المپیک تصمیم نهایی را می گیرد.

در حال حاضر بعضی کشورها از جمله کانادا و استرالیا خواستار تعویق یک ساله المپیک هستند و اعلام کردند اگر زمان المپیک تغییر نکند هیچ یک از تیم های خود را اعزام نمی نمایند.

اگرچه کشور ژاپن به دلیل هزینه های میلیاردی تمایل به تعویق برگزاری المپیک ندارد اما با توجه به تأکید کشور و عدم حضور آن ها در نهایت باید تصمیم گیری گردد.

در حال حاضر مراسم حمل مشعل المپیک طبق برنامه از پنچ شنبه هفته جاری آغاز می گردد.مراسم حمل مشعل المپیک از فوکوشیما، شمال ژاپن آغاز خواهد شد و بر اساس برنامه از تمام کشور پیش از آغاز بازی ها عبور خواهد نمود.

این مشعل آدینه وارد ژاپن شد اما مراسم روشن کردن مشعل در یونان به دلیل شیوع کرونا بدون حضور تماشاگران بود. قرار بود برای تحویل مشعل یک کاروان از ژاپن به یونان سفر کند که به خاطر شیوع کرونا این اتفاق هم رخ نداد.

انتهای پیغام/4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "شروع مراسم حمل مشعل المپیک از پنج شنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مراسم حمل مشعل المپیک از پنج شنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید