اجرای عملیات 3 پروژه یک هزار و 39 واحدی بنیاد ساخت طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان

به گزارش وبلاگ ماکارون، مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان از اجرای عملیات پروژه یک هزار و 39 واحدی بنیاد ساخت طرح اقدام ملی مسکن استان همدان در دو شیفت خبرداد.

اجرای عملیات 3 پروژه یک هزار و 39 واحدی بنیاد ساخت طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان

حسن ظفری، مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان در گفت و گو با خبرنگار از ، با اشاره به اینکه تعداد 2 پروژه مربوط به شهر همدان و یک پروژه دیگرمتعلق به شهرستان نهاوند است که در حال حاضر عملیات ساخت این واحد ها در حال انجام است، بیان نمود: برای تسریع در فرایند اجرای طرح اقدام ملی مسکن استان عملیات ساخت این پروژه ها در دو شیفت روز و شب انجام می گردد.

ظفری با بیان اینکه هم اکنون به طور همزمان در شهر همدان عملیات ساخت 2 پروژه طرح اقدام ملی مسکن در شهرک بهشتی و یک پروژه هم در نهاوند در اجراست، تاکید نمود: متقاضیان باید آورده خود را به موقع واریز کنند تا در ساخت پروژه ها با مشکل روبرو نشویم و در این خصوص هم بنیاد مسکن استان از امکانات اجرایی مطلوبی بهره مند است به طوری که می تواند هر سه پروژه را در تمام مراحل کار در دوشیف شب و روز انجام دهد تا فرایند ساخت به سرعت پیش رود و این موضوع هنگامی تحقق می یابد که متقاضیان آورده خود را به موقع واریز کنند.

اوبا اشاره به طرح های در حال انجام، ادامه داد: یکی از پروژه های در حال ساخت همدان با تعداد 700 واحد، مساحت 5.5 هکتاردر حال انجام است.

او مساحت کل بنای احداثی این پروژه 83000 مترمربع بیان نمود وابراز داشت: این طرح در قالب 18 بلوک و مساحت مفید هر واحد هم 80 متر مربع است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بعلاوه از اجرای یک پروژه 120 واحدی طرح اقدام ملی دیگر در شهر همدان اطلاع داد و گفت:مساحت زمین این پروژه3000متر مربع و مساحت کل بنای احداثی 13500 مترمربع است.

ظفری گفت: تعداد بلوک ها در این طرح 6 بلوک وبا مساحت مفید هر واحد 75 متر مربع است که عملیات ساخت این واحد های مسکونی هم اکنون در حال انجام است.

او در ادامه بیان نمود: پروژه 120 واحدی در مرحله اجرای اسکلت و پروژه 700 واحدی در مرحله آماده سازی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بعلاوه به اجرای عملیات ساخت پروژه 319 واحدی طرح اقدام ملی شهر نهاوند اشاره نمود و یادآور شد: این طرح هم دارای مساحتی با 20000 مترمربع و مساحت کل بنای احداثی آن 41000 متر مربع تعداد 13 بلوک و مساحت مفید برای هر واحد 80 مترمربع است.

ظفری اضافه نمود: مقدار تسهیلات برای هر واحد مسکونی در پروژه شهرستان نهاوند 150 میلیون تومان است که در حال حاضر اجرای عملیات فونداسیون، دیوار های حائل، اسکلت و بتن ریزی هم در این طرح در حال انجام است.

ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اجرای عملیات 3 پروژه یک هزار و 39 واحدی بنیاد ساخت طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای عملیات 3 پروژه یک هزار و 39 واحدی بنیاد ساخت طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید