استپانیان: سپاهان با این همه هزینه باید قهرمان گردد

به گزارش وبلاگ ماکارون، لئون استپانیان درباره شرایط سپاهانی ها اظهار کرد: در ابتدای فصل، سپاهان نوسان داشت و این اصلا برای تیمی که می خواهد قهرمان گردد و برای قهرمانی بسته می گردد، خوب نیست. فعلا تا اینجای کار عملکرد سپاهان بد نبوده اما نمی توانیم بگویم خوب هم بوده است. مورایس می تواند به سپاهان یاری کند چون مربی بزرگی است و از طرفی بازیکنان خوب بسیاری هم در این تیم حضور دارند. مورایس تجربه دارد و اگر لازم باشد دوباره بازیکن اضافه می نماید. مورایس قول داده تیم را قهرمان کند و ما هم از سپاهان انتظار قهرمانی داریم.

استپانیان: سپاهان با این همه هزینه باید قهرمان گردد

او ادامه داد: به عنوان یک سپاهانی به جز قهرمانی هیچ چیز را قبول نمی کنم چون باشگاه برای موفقیت تیم هزینه زیادی نموده است. بازیکنان خوب زیادی از خارج از کشور به سپاهان آمده اند و باشگاه خیلی زحمت کشیده تا تیم قهرمان گردد. اگر سپاهان قهرمان نگردد، باید برای تیم جریمه سنگین در نظر بگیرند.

این پیشکسوت فوتبال اضافه نمود: در ابتدای فصل، مورایس شناخت کافی نداشت و احتمال این نتایج زیاد بود. پیش بینی می شد که فراز و نشیب در سپاهان وجود داشته باشد اما مورایس در نیم فصل دوم شناخت خوبی از تیم ها پیدا نموده است. نیم فصل دوم بسیار سخت تر است اما به نظر من با این برنامه ریزی خوب و برگزاری اردو، باید این تیم به هماهنگی کامل رسیده باشد و نتیجه لازم را کسب کند. مورایس باید سپاهان را قهرمان کند و هیچ هواداری به چیزی جز قهرمانی راضی نیست.

او در رابطه با پروژه چند ساله سپاهان با مورایس اعلام کرد: این پروژه ها دیگر جواب نمی دهد. فوتبال دیگر اینگونه نیست. وقتی یک تیم اینقدر خرج می نماید باید به فکر قهرمانی باشد. سهمیه آسیایی جزو نتایج خوب به شمار میرود اما به پای قهرمانی نمی رسد. سهمیه آسیایی با مربی ایرانی هم به دست می آید. پروژه چند ساله فقط حرف است. هیچ کس قبول نمی نماید که سپاهان در رده سوم یا چهارم قرار بگیرد.

منبع: فرارو

به "استپانیان: سپاهان با این همه هزینه باید قهرمان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استپانیان: سپاهان با این همه هزینه باید قهرمان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید