اصلاح آیین نامه ارتقای اساتید ، ثبت نام آزمون های کاردانی نظام نو و کارشناسی ناپیوسته سال 1400

به گزارش وبلاگ ماکارون، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

اصلاح آیین نامه ارتقای اساتید ، ثبت نام آزمون های کاردانی نظام نو و کارشناسی ناپیوسته سال 1400

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ ماکارون، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

مشاهده و اصلاح سوابق تحصیلی کنکوری های سال جاری از 19 تیرماه

فایل سوابق تحصیلی دانش آموزان سال آخر دبیرستان از 19 تا 21 تیرماه 1400 برای مشاهده در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. متقاضیان در صورتی که مغایرتی در اطلاعات سوابق تحصیلی خود مشاهده کردند، ضروری است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا 22 تیرماه به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

صدور احکام همسان سازی اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای شروع شد

ابراهیم صالحی عمران، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای از شروع صدور احکام همسان سازی اعضای هیأت علمی و احکام تغییر تاریخ اجرای افزایش حقوق اعضای غیر هیأت علمی این دانشگاه از اسفند سال 98 اطلاع داد و گفت: در راستای اجرای مصوبه صورت جلسه نشست فوق العاده هیأت امنای دانشگاه فنی و حرفه ای و پس از موافقت سازمان برنامه و بودجه احکام افزایش ضرایب فوق العاده ویژه اعضای هیأت علمی این دانشگاه صادر شد.

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی پزشکی منتشر شد

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی تا ساعت 24 روز آدینه 4 تیرماه به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت است. با توجه به اینکه باید قبل از آزمون آمار داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا به حوزه های امتحانی اعلام گردد این زمان به هیچ اسم تمدید نمی گردد.

آیین نامه ارتقای اساتید علوم پزشکی اصلاح شد

علی اکبر حقدوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به تدوین آیین نامه تازه ارتقای اعضای هیات علمی علوم پزشکی گفت: آیین نامه ارتقای تغییرات اساسی را در پی دارد و در حال طی کردن مراحل قانونی تصویب است.

شروع مصاحبه های مجازی آزمون دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه های مجازی آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون (ویژه استعداد های درخشان) و داوطلبان آزمون اختصاصی واحد های بین المللی ارس، کیش و امارات از 30 خردادماه شروع شده و تا روز پنج شنبه 17 تیر ماه ادامه دارد. داوطلبانی که در موعد مقرر به منظور شرکت در جلسه مصاحبه اقدام به ثبت نام نموده اند، جهت اطلاع از تاریخ، زمان و نحوه ورود به جلسه مصاحبه مجازی به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس http://azmoon.org مراجعه نمایند.

مصاحبه آزمون دکتری گروه علوم پزشکی حضوری برگزار می گردد

معصومه جرجانی، دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی از برگزاری حضوری مرحله مصاحبه آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی اطلاع داد.

نتایج آزمون EPT خردادماه 1400 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی نتایج آزمون Ept خرداد ماه 1400 این دانشگاه را گفت. کلیه داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی English.iau.ac.ir/ept از نتیجه این آزمون آگاهی یابند.

برگزاری آزمون آزمایشی الکترونیک دکتری وزارت بهداشت

طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی با توجه به برگزاری یک نوبت (صبح روز ششم تیرماه 1400) آزمون دکتری سال تحصیلی 1401-1400 به شیوه الکترونیک، آزمون آزمایشی الکترونیک در راستای آشنایی داوطلبان با نرم افزار آزمون برگزار می گردد. دسترسی به نرم افزار آزمون آزمایشی الکترونیک به وسیله سایت exam.sanjeshp.ir و از هر سیستم تحت ویندوز امکانپذیر است. بازه زمانی مجاز برای ورود به سامانه از ساعت 16 امروز، سه شنبه یکم تیرماه تا ساعت 24 روز آدینه چهارم تیرماه 1400 درنظر گرفته شده است.

الزهرایی ها برای کلاس های مجازی ترم تابستان باید شهریه بپردازند

طبق اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا (س) انتخاب واحد دانشجویان برای کلاس های ترم تابستان از 19 تا 23 تیرماه انجام می گیرد و تمام دانشجویان برای اخذ واحد در این ترم ملزم به پرداخت شهریه هستند.

اعلام زمان برگزاری آزمون کاردانی نظام تازه

ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش در دوره های کاردانی نظام تازه دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی در سال 1400 تا روز یکشنبه ششم تیرماه ادامه دارد. آزمون برای آن دسته از مجموعه های ثبت نامی که پذیرش آن ها با آزمون است، در روز آدینه 22 مردادماه 1400 برگزار خواهد شد.

ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400

با توجه به اعلام رشته محل های تازه و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 فرصت ثبت نام و انتخاب رشته تا آدینه 4 تیرماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور تمدید شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اصلاح آیین نامه ارتقای اساتید ، ثبت نام آزمون های کاردانی نظام نو و کارشناسی ناپیوسته سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح آیین نامه ارتقای اساتید ، ثبت نام آزمون های کاردانی نظام نو و کارشناسی ناپیوسته سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید