انتقال بزرگ راموس در گروی موافقت همسر

به گزارش وبلاگ ماکارون، سرخیو راموس پس از خاتمه قرارداد دو ساله اش با پاری سن ژرمن در تابستان سال جاری، اکنون بازیکن آزاد است. در حالی که بازی کنار لیونل مسی در اینترمیامی آینده ایده آل ستاره سابق رئال مادرید بود این اتفاق رخ نداد و راموس پیشنهادی از این باشگاه امریکایی دریافت نکرد تا به آنالیز گزینه های دیگر روی میز بپردازد.

انتقال بزرگ راموس در گروی موافقت همسر

سپس گفته شد او با بشیکتاش و گالاتاسرای وارد مذاکره شده است. بشیکتاش رسما با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد که به علت دستمزد بالای راموس، مذاکرات متوقف شده است. در خصوص گالاتاسرای نیز مشکل بزرگ دو طرف مالی است. رنه، برادر سرخیو راموس و ایجنت او، درخواست 15 میلیون یورو برای دو فصل نموده، ولی گالا فقط 10 میلیون یورو برای دو فصل به راموس خواهد داد. موردی که باعث شده مذاکرات به بن بست برسد.

در همین رابطه دیشب ادو آگیره، خبرنگار ال چیرینگیتو، ادعا کرد که راموس پس از منتفی شدن انتقالش به فوتبال ترکیه، حالا پیشنهاد الاتحاد را آنالیز می نماید. پیشنهادی که مدتی است ارائه شده، ولی کاپیتان سابق رئال به علت مسائل خانوادگی و مخالفت همسرش آن را جدی نگرفته بود، اما حالا آن را آنالیز می نماید.

راموس اگر به الاتحاد برود، بار دیگر با کریم بنزما هم تیمی خواهد شد. این دو 12 سال در رئال کنار هم بازی کردند و همه جام های ممکن را نیز بردند. راموس، ولی پیش از هر کاری باید رضایت همسرش را برای این انتقال بزرگ جلب کند. او پیروز می گردد؟

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "انتقال بزرگ راموس در گروی موافقت همسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال بزرگ راموس در گروی موافقت همسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید