سوال جنجالی از مهدی طارمی ، پاسخ کنایه آمیز به گزارشگر پرتغالی و نیمه تمام گذاشتن مصاحبه

به گزارش وبلاگ ماکارون، مصاحبه گزارشگر پرتغالی با مهدی طارمی در خاتمه بازی پورتو با استوریل خبرساز شد.

سوال جنجالی از مهدی طارمی ، پاسخ کنایه آمیز به گزارشگر پرتغالی و نیمه تمام گذاشتن مصاحبه

به گزارش وبلاگ ماکارون آنلاین، تیم پورتو روز شنبه در هفته هفتم لیگ پرتغال میهمان استوریل بود که این بازی هیجان انگیز با تساوی یک - یک تمام شد. مهدی طارمی مهاجم ایران از ابتدا در ترکیب پورتو بود و توانست گل تساوی را برای تیمش در دقیقه 9+90 از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

  • ببینید | طارمی فرشته نجات در دقیقه 99 | گل باارزش ستاره ایرانی برای پورتو

این بازی به علت اخراج بازیکن استوریل، اعلام پنالتی برای پورتو در دقایق تلف شده و درگیری طرفداران حساسیت زیادی داشت و حواشی آن دامن طارمی در سرانجام بازی را هم گرفت.

طارمی بعد از به صدا در آمدن سوت سرانجام بازی مقابل گزارشگر و دوربین شبکه SportTV نهاده شد تا گفتگویی را انجام بدهد. او ابتدا در مورد تساوی پورتو گفت: بازی سختی بود. ما این را می دانستیم. در نیمه اول خوب بازی نکردیم و در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. موقعیت های زیادی داشتیم. چندین موقعیت داشتیم، یک توپ روی تیرک داشتیم. ما بهتر از استوریل کار کردیم و پیروز نشدیم. سخت است، اما باید در آینده ادامه دهیم و پیشرفت کنیم.

در ادامه این گزارشگر از طارمی سئوالی درباره کوشش برای شبیه سازی و فریب داوران برای گرفتن پنالتی پرسید، اتفاقی که طارمی آن را در بازی با اتلتیکو مادرید اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد و از زمین اخراج شد. طارمی با خنده ای طعنه آمیز گفت: آیا این سئوال شما است؟ آیا آن بازی را دیدی؟

خبرنگار گفت که آن را دیده است و دوست دارد نظر طارمی را بداند. مهاجم ایرانی که با زبان انگلیسی و به سختی صحبت می کرد، گفت: پای چپ من زیر پای ویتسل بود. من باید از سمت راست می رفتم. نمی توانستم از سمت چپ بروم. این شبیه سازی نبود و برخورد وجود داشت.

طارمی سپس گفت که مصاحبه او اختصاص به این بازی دارد نه مسائل دیگر و به همین علت با ترک صحنه مصاحبه، گفتگویش را نیمه تمام گذاشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "سوال جنجالی از مهدی طارمی ، پاسخ کنایه آمیز به گزارشگر پرتغالی و نیمه تمام گذاشتن مصاحبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوال جنجالی از مهدی طارمی ، پاسخ کنایه آمیز به گزارشگر پرتغالی و نیمه تمام گذاشتن مصاحبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید