اپل می خواهد سال آینده آیپد 16 اینچی راهی بازار کند

به گزارش وبلاگ ماکارون، بر اساس گزارش جدیدی که سایت معتبر The Information منتشر نموده، اپل در حال آماده سازی یک آیپد 16 اینچی است که سال آینده راهی بازار خواهد شد. احتمالا در سه ماهه چهارم 2023 با این آیپد روبرو می شویم ولی ممکن است تا آن موقع برنامه اپل برای عرضه این تبلت تغییر کند.

اپل می خواهد سال آینده آیپد 16 اینچی راهی بازار کند

اگرچه طی ماه های گذشته گزارش های متعددی در خصوص آیپدهای 14 تا 15 اینچی منتشر شده، اما این اولین باری است که گزارشی در رابطه با آیپد 16 اینچی مطرح می گردد. مارک گورمن، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، در سال 2021 برای اولین بار اعلام نمود که اپل می خواهد آیپد با میزان بین 14 تا 15 اینچ را راهی بازار کند. البته او به تازگی اعلام نموده که ممکن است آیپد با میزان بزرگ تر از این میزان در یک تا دو سال آینده عرضه گردد. اخیرا یکی دیگر از افشاگران به نام راس یانگ گفته که احتمالا سال آینده یک آیپد پرو 14.1 اینچی با نمایشگر mini LED از راه می رسد.

در حال حاضر آیپد پرو 12.9 اینچی بزرگ ترین آیپد موجود در بازار محسوب می گردد اما افزایش نمایشگر آیپد، احتمالا مورد استقبال کاربرانی که در زمینه هایی مانند طراحی فعالیت دارند، قرار می گیرد. از سوی دیگر قابلیت Stage Manager که مولتی تسکینگ را بهبود می بخشد، با استفاده از نمایشگر بزرگ تر تجربه بهتری ارائه می نماید. در نسخه بتای iPadOS 16.2، قابلیت بهره گیری از Stage Manager در مانیتور اکسترنال هم افزوده شده است و این یعنی کاربران می توانند برای انجام کارهای موردنظر خود به فضای بیشتری دسترسی داشته باشند.

مدتی قبل اپل از نسل نو آیپد پرو و آیپد پایین رده رونمایی کرد. باید خاطرنشان کنیم اپل قیمت آیپد پایین رده را افزایش داده و به همین دلیل این دستگاه در موقعیت عجیبی قرار گرفته و احتمالا با استقبال زیادی روبرو نمی گردد. اما معرفی آیپد 16 اینچی حرکت منطقی از طرف اپل خواهد بود و تنوع آیپدها افزایش پیدا می نماید.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل می خواهد سال آینده آیپد 16 اینچی راهی بازار کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل می خواهد سال آینده آیپد 16 اینچی راهی بازار کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید