قیمت گلکسی واچ 5 و 5 پرو بیشتر از نسل قبل خواهد بود

به گزارش وبلاگ ماکارون، با توجه به جدیدترین خبری که به وسیله یکی از معروف ترین افشاگران حوزه فناوری یعنی رونالد کوانت منتشر شده، ظاهرا قیمت گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو قرار است بیشتر از نسل قبل باشد.

قیمت گلکسی واچ 5 و 5 پرو بیشتر از نسل قبل خواهد بود

گلکسی واچ 5 و 5 پرو از مورد انتظارترین ساعت های هوشمند سال 2022 به حساب می آیند که شرکت کره ای قرار است در ماه آگوست سال جاری از آن ها رونمایی کند. از آن جایی که تا آگوست سال جاری فقط 2 ماه به جای مانده، این روزها خبرهای زیادی پیرامون این محصولات منتشر می گردد و می توانیم بگوییم تا به امروز به بخش بزرگی از اطلاعات مربوط به آن ها هم دسترسی پیدا نموده ایم.

امروز هم یکی از افشاگران معروف حوزه فناوری با نام رونالد کوانت که سابقه خوبی هم در افشای خبرهای مربوط به گجت های هوشمند دارد، قیمت گلکسی واچ 5 و 5 پرو را فاش کرد. فعلا می دانیم سال جاری خبری از گلکسی واچ 5 کلاسیک نخواهد بود و به جای آن، مدل پرو را شاهد خواهیم بود که در کنار مدل استاندارد، عرضه خواهد شد.

طبق گفته های رونالد کوانت، ظاهرا گلکسی واچ 5 قرار است در مدل های 40 میلی متری بلوتوث، 40 میلی متری LTE و دو مدل 44 میلی متری با همین مشخصات راهی بازار گردد که به ترتیب 300، 350، 350 و 400 یورو قیمت خواهند داشت. رنگ دو مدل 40 میلی متری، صورتی، طلایی، خاکستری و نقره ای خواهد بود و رنگ دو مدل 44 میلی متری هم آبی، خاکستری و نقره ای.

گلکسی واچ 5 پرو هم در دو مدل 45 میلی متری در دسترس قرار خواهد گرفت که یکی از آن ها بلوتوثی و دیگری LTE است. این ساعت به ترتیب برای مدل بلوتوثی و LTE حدوادا 490 و 540 دلار قیمت گذاری خواهد شد و در دو رنگ مشکی و تیتانیومی در دسترس قرار می گیرد.

تبدیل واحد پولی و بعلاوه مالیات هم می تواند در نهایت باعث ایجاد تغییراتی در این قیمت ها گردد. اما به احتمال زیاد، ساعت های تازه سامسونگ با همین قیمت یا در همین حوالی راهی بازار خواهند شد.

اگر بخواهیم قیمت این ساعت ها را با نسل قبل مقایسه کنیم، به اطلاعات نه چندان خوشایندی می رسیم. اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ قیمت مدل استاندارد از ساعت هوشمند خود را حدودا 30-50 یورو و قیمت مدل پرو را 90 یورو در مقایسه با نسل قبل افزایش داده است که رقم کمی به حساب نمی آید. مقایسه قیمت این دو نسل را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

مدلگلکسی واچ 5گلکسی واچ 4گلکسی واچ 5 پروگلکسی واچ 4 کلاسیک
بلوتوثی40 میلی متری = 300 یورو40 میلی متری = 270 یورو45 میلی متری = 490 یورو46 میلی متری = 400 یورو
LTE40 میلی متری = 350 یورو40 میلی متری = 320 یورو45 میلی متری = 540 یورو46 میلی متری = 450 یورو
بلوتوثی44 میلی متری = 350 یورو40 میلی متری = 300 یورو--
LTE44 میلی متری = 400 یورو44 میلی متری = 350 یورو--

گلکسی واچ 5 چه تغییراتی در مقایسه با قبل خواهد داشت؟

تا به امروز خبرهای زیادی در رابطه با ساعت های هوشمند سامسونگ منتشر شده اما غالب تمرکز آن ها روی مدل پرو بوده است. گفته می گردد گلکسی واچ 5 پرو قرار است ظاهری شبیه به واچ 4 داشته باشد اما باتری آن، 572 میلی آمپر ساعت خواهد بود در حالی که واچ 4 کلاسیک در بزرگ ترین مدل خود یک باتری 361 میلی آمپر ساعتی دارد.

مدل پرو بعلاوه قرار است حواشی بسیار زیادی در اطراف نمایشگر خود داشته باشد و در نتیجه ظاهر آن شاید خیلی مورد پسند کاربران قرار نگیرد اما کیفیت ساخت بالای آن (تیتانیوم و شیشه ای از جنس یاقوت کبود) باعث می گردد تا حدودی این ضعف جبران گردد. حتی گفته می گردد به خاطر کیفیت ساخت بالایی که واچ 5 پرو دارد، شاید این محصول بتواند برترین ساعت هوشمند سال 2022 باشد، اما نه لزوما زیباترین.

طبق اطلاعات منتشر شده به وسیله یک افشاگر دیگر، ظاهرا حواشی اطراف نمایشگر گلکسی واچ 5 پرو به گونه ای نخواهد بود که کاربر آن را مزاحم کار با صفحه ببیند. به نظر می رسد صفحه ساعت صاف خواهد بود اما اطراف آن اندکی برآمده طراحی می گردد تا بدین ترتیب کار کردن با ساعت راحت تر شده و از برخوردهای لمسی اشتباه، جلوگیری گردد.

متأسفانه در رابطه با مدل استاندارد صحبت های زیادی شکل نگرفته و تمام تمرکز روی همین مدل پرو است چرا که این ساعت قرار است با برترین ساعت هوشمند سال 2022 (احتمالا) یعنی اپل واچ سری 8 رقابت کند.

همانطور که گفته شد، سامسونگ قرار است در ماه آگوست سال جاری با برگزاری رویدادی بزرگ از گوشی های تاشوی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 و ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ 5 رونمایی کند.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "قیمت گلکسی واچ 5 و 5 پرو بیشتر از نسل قبل خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گلکسی واچ 5 و 5 پرو بیشتر از نسل قبل خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید