گوشی تاشو گلکسی Z Flip لایت در دست ساخت واقع شده است

به گزارش وبلاگ ماکارون، هنوز معین نیست که آیا گوشی های تاشو همه گیر خواهند شد یا نه، ولی فعلا با قاطعیت می توانیم بگوییم که این نوع گوشی ها قیمت بسیار بالایی دارند. مدتی قبل شایعاتی در خصوص احتمال عرضه گلکسی زد فولد لایت منتشر شد که ظاهرا قرار بود با قیمت پایین تر از گلکسی زد فولد 2 راهی بازار گردد. اما حالا به نظر می رسد این پروژه کنار گذاشته شده ولی در خصوص گلکسی Z Flip لایت می توانیم خوشبین باشیم.

گوشی تاشو گلکسی Z Flip لایت در دست ساخت واقع شده است

یکی از افشاگران مشهور که به خصوص در زمینه گوشی های تاشو به ارائه اطلاعات موثق شهرت دارد، گفته که مدتی است در رابطه با گوشی گلکسی زد فولد لایت چیزی نشنیده و به احتمال زیاد سامسونگ توسعه آن را کنار گذاشته است. اما این افشاگر در ادامه گفته که خبرهایی در خصوص ساخت گلکسی Z Flip لایت به گوش می رسد که قرار است به عنوان نسخه ارزان تر Z Flip راهی بازار گردد. همچنین به نظر می رسد این گوشی مانند Z Flip از شیشه فوق نازک یا همان UTG برای محافظت از نمایشگر استفاده می نماید.

این در حالی است که شایعات مربوط به زد فولد لایت پیش بینی می کردند که نمایشگر آن مانند نسل اول گلکسی فولد برای صرفه جویی در هزینه ها کاملا پلاستیکی خواهد بود. اگر گوشی گلکسی Z Flip لایت راهی بازار گردد، با داشتن قیمت پایین تر از Z Flip مورد توجه بیشتری قرار می گیرد. در هر صورت باید منتظر انتشار گزارش های بیشتری بمانیم زیرا فعلا این اخبار در حد شایعه هستند.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی تاشو گلکسی Z Flip لایت در دست ساخت واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو گلکسی Z Flip لایت در دست ساخت واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید