بارش 70 میلیمتری باران در ایستگاه کوهرنگ

به گزارش وبلاگ ماکارون، سرپرست مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از ساعات ابتدایی صبح چهارشنبه تا به امروز حدود 75 میلیمتر باران در ایستگاه کوهرنگ به ثبت رسیده، اما تا به امروز خطر جدی سیلاب گزارش نشده است.

بارش 70 میلیمتری باران در ایستگاه کوهرنگ

خسرو کیانی اضافه کرد: مواردی از آبگرفتگی در روستای بارده شهرستان بن و رانش کوه در شهرستان کوهرنگ گزارش شده، اما این حوادث جدی نبوده و خسارتی در پی نداشته است.

وی ادامه داد: با وجود بارش باران شدید در بسیاری از نقاط استان، اما تا به امروز مشکل جدی در مورد آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها گزارش نشده و شرایط در استان آرام است.

بیشتر بخوانید

سرپرست مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تمامی دستگاه های خدمات رسان و امدادی استان در حالت آماده باش قرار دارند، توضیح داد: نیرو های امدادی در نقاط حادثه خیز استان مستقر شده و تا روز شنبه در حالت آماده باش قرار دارند.

کیانی به آخرین آمار بارش های 24 ساعت گذشته در استان نیز اشاره نمود و گفت: بیشترین بارش در کوهرنگ با 75 میلیمتر گزارش شده و پس از آن بازفت با 43 میلیمتر، فارسان با 17 میلیمتر، اردل با 12 میلیمتر، لیرابی با 14 میلیمتر، ایلبگی با 10 میلیمتر و شهرکرد با 9 میلیمتر بیشترین مقدار بارش را به خود اختصاص داده است.

وی اعلام نمود: بنا بر پیش بینی هواشناسی بارش ها تا انتها روز پنجشنبه در استان تداوم دارد و پس از آن دما حدود پنج درجه کاهش پیدا می نماید.

وبلاگ ماکارون چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بارش 70 میلیمتری باران در ایستگاه کوهرنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش 70 میلیمتری باران در ایستگاه کوهرنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید