بازی اکشن تازه Scars Above حس و حال ریترنال را تداعی می کند

به گزارش وبلاگ ماکارون، سال گذشته بازی ریترنال (Returnal) توانست تا حدی غافلگیرکننده عمل کند و به یکی از بهترین بازی های سال تبدیل شود. اکنون بازی جدیدی به نام Scars Above معرفی شده است که به نظر می رسد دقیقاً آن اتمسفر و سبک از گیم پلی را در فکر تداعی می کند.

بازی اکشن تازه Scars Above حس و حال ریترنال را تداعی می کند

بازی Scars Above یک بازی تیراندازی سوم شخص علمی تخیلی است که از طریق استودیو Mad Head Games ساخته شده است و از طریق شرکت Prime Matter منتشر خواهد شد. در این بازی، بر اساس تریلر تازهی که در جریان گیمزکام نمایش داده شد، شخصیت ها با موجودات فضایی حساسی سر و کار دارند که چندان محبت آمیز نیستند.

در جریان این تریلر، راوی بازی بیان می کند: همیشه در این فکر هستیم که آیا در جهان تنها هستیم یا نه. به کاوش پرداختیم، مشاهده کردیم اما در نهایت هیچ چیزی نیافتیم.

در ادامه، این تریلر همچنین اجسام هرمی شکل عظیمی را نشان می دهد که در بالای زمین ظاهر می شوند و به نظر می رسد که تیمی برای برقراری ارتباط فرستاده شده است. خرابی موتور رخ می دهد و خدمه در یک محیط خصمانه ای پر از ساکنان نسبتاً ترسناک قرار می گیرند.

این اولین تریلر از بازی تازه شرکت Prime Matter نیست. در سال 2021 میلادی تریلری از گیم پلی بازی در مرحله پیش از آلفا توسعه این اثر منتشر شد. این ویدئو همچنین قهرمان داستان یعنی کیت را نشان می داد که مجهز به اسلحه ای است که می تواند همه چیز را به آتش بکشد و به زندگی بیگانگان پایان دهد. در این جهانی مرموز، کیت با آثار تاریخی عظیمی نیز روبرو می شود و از داده ها برای برون یابی استفاده می کند تا اینکه درباره اهداف این بناها در جهان بیگانگان چیزهای بیشتری را متوجه شود.

توسعه دهنده بازی Scars Above یعنی استودیو Mad Head Games، یک استودیوی اروپایی است که بیش از 60 بازی ساخته است. Mad Head همچنین در حال کار روی یک پروژه اعلام نشده بر اساس یک IP فیلم ترسناک معروف است.

تاریخ عرضه بازی Scars Above همچنان نامشخص است. با این حال، در پایان تریلر عبارت به زودی خواهد آمد دیده شد. اگرچه، در سایت استودیو Mad Head Games تاریخ عرضه بازی در اوایل 2023 اعلام شده است. بازی Scars Above در حال حاضر برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی (از طریق استیم) عرضه خواهد شد.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی اکشن تازه Scars Above حس و حال ریترنال را تداعی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی اکشن تازه Scars Above حس و حال ریترنال را تداعی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید