تریلر داستانی بازی Avatar: Frontiers of Pandora منتشر شد

به گزارش وبلاگ ماکارون، شرکت یوبیسافت (Ubisoft) چند سال پیش بازی آواتار: مرزهای پندورا (Avatar: Frontiers of Pandora) را معرفی کرد. در این مدت نیز ما شاهد انتشار اطلاعات زیادی از آن بودیم و حال نوبت به موارد جدیدی رسیده است. بازی مرزهای پندورا انتهای پاییز سال جاری در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت و به همین علت یوبیسافت در رویداد سونی اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر کرد.

تریلر داستانی بازی Avatar: Frontiers of Pandora منتشر شد

در بازی مرزهای پندورا شما در نقش یک ناوی (Navi) هستید. کسی که در کوشش است تا جلوی مدیریت توسعه منابع (Resources Development Administration) را گرفته و سیاره زیبای پندورا را نجات دهد. شرکت سازنده تصمیم گرفته تا آیتم های خاصی را تنها برای کاربران پلی استیشن در نظر بگیرد. برای مثال کاربران می توانند آیتم های ظاهری بسیار جالبی را به صورت رایگان دریافت نمایند.

تریلر جدیدی که در رویداد سونی منتشر شد بیشتر روی بخش داستانی بازی تمرکز داشت. به این شکل که شما در نقش ناوی ای که یک کودک از دو دنیا هستید و حال در کوشش بوده تا اصالت خود را پیدا کنید. بازی از لحاظ داستانی پتانسیل بسیار زیادی دارد اما چیزی که نکته مثبت آواتار است دنیای بسیار مجذوب کننده آن است.

ناوی به وسیله مدیریت توسعه منابع در زمان کودکی گرفته شده و به روش انسانی تربیت شده است. به این علت که او جزو برنامه سفیر (The Ambassador Program) بوده و حال باید کوشش کند به روش انسانی با افراد پندورا ارتباط برقرار کند. شما برای مدت زیادی از پندورا دور بوده و از تنها بازماندگان قبیله سارنتو (Sarentu) هستید.

در دوران فیلم اول وقتی مبارزات میان انسان ها و پندورا رخ داد، ناوی وارد یک خواب زمستانی شد. حال پس از گذشت 15 سال، این ناوی بیدار شده و باید در دنیای پندورا خود را پیدا کند. نکته اصلی اینجاست که به علت اینکه ناوی به وسیله انسان ها بزرگ شده رفتارها و توانایی های خاصی دارد که می تواند در طول مسیر به او یاری کند.

قبیله ها و همراهان نقش بسیار مهمی در بازی مرزهای پندورا دارند. به این شکل که کرکتر شما راه و روش زندگی کردن به سبک ناوی ها را نمی داند. در نتیجه این همراهان هستند که به کرکتر شما روش زندگی کردن در پندورا را می آموزند. در میانه راه شما با قبیله های مختلفی آشنا می شوید. برای مثال یکی از این قبیله ها آراناهه (Aranahe) است. قبیله ای که به فرهنگ ناوی اهمیت زیادی می دهند و سبک بسیار سنتی دارند.

این قبیله ها به شما یاد می دهند تا چگونه با همراه خود رفتار کنید. همینطور اینکه شما می توانید با قبیله های مختلف همکاری نموده تا پندورا را نجات دهید. نکته مهم اینجاست که ارتباط با همراهان در بازی مرزهای پندورا به شدت اهمیت دارد. همینطور اینکه این همراهان یکی از شاخصه های اصلی بازی بوده و روش های مختلفی برای ارتباط با آن ها وجود دارد.

در بازی مرزهای پندورا مدیریت توسعه منابع دوباره به پندورا بازگشته است. مشکل اینجاست که این شرکت از همواره قوی تر و خطرناک تر شده است. به همین علت قبیله ها و منابع پندورا در خطر هستند. حال هدف شما این است که جلوی مدیریت توسعه منابع را بگیرید. برای مبارزه با این شرکت شما می توانید از سلاح و ابزار مختلف بهره ببرید. حتی می توانید از ابزار خود شرکت بر علیه آن بهره ببرید. در بازی مرزهای پندورا قابلیت ساخت و بهبود ابزار وجود دارد. همینطور اینکه شما می توانید از ابزار مختلف برای ارتقاء کرکتر خود و توانایی های آن بهره ببرید.

بازی مرزهای پندورا در تاریخ 10 آذر (7 دسامبر) برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی دارای چندین نسخه مختلف است که کاربران می توانند از سایت آن ها را پیش خرید نمایند.

منبع: Blog.Playstation

منبع: دیجیکالا مگ

به "تریلر داستانی بازی Avatar: Frontiers of Pandora منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر داستانی بازی Avatar: Frontiers of Pandora منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید