با این سرم پوست خانگی جوان می شوید

به گزارش وبلاگ ماکارون، شما می توانید سرم پوست خانگی خود را با استفاده از مواد طبیعی و موجود در خانه تهیه کنید. البته، قبل از استفاده از هر محصولی روی پوست خود، بهتر است با پزشک مشورت کنید، به ویژه اگر شما حساسیت پوستی دارید.

با این سرم پوست خانگی جوان می شوید

بدون شک درست کردن یک سرم پوست خانگی که مرطوب کننده باشد، بعلاوه از روغن فراوری شده و سبک باشد و به سرعت به پوست جذب گردد؛ می تواند فواید زیادی برای پوستتان داشته باشد. همراه مجله اینترنتی وبلاگ ماکارون باشید تا این سرم عالی و فوق العاده را تهیه کنیم.

سرم پوست خانگی

در ادامه چند روش برای ساخت سرم پوست خانگی را برای شما شرح می دهم:

سرم پوست با روغن نارگیل

  • مواد لازم: 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل، چند قطره روغن آووکادو یا روغن نارنگی.
  • روش تهیه: روغن نارگیل را با روغن آووکادو یا روغن نارنگی مخلوط کنید. می توانید این مخلوط را به صورت مستقیم روی پوست خود بهره ببرید و ماساژ دهید. این سرم مرطوب کننده و مغذی برای پوست است.

سرم پوست با عصاره آلوئه ورا

  • مواد لازم: 2 قاشق غذاخوری عصاره آلوئه ورا، چند قطره روغن زیتون.
  • روش تهیه: عصاره آلوئه ورا را با روغن زیتون مخلوط کنید. این سرم می تواند پوست را مرطوب کند و به تقویت و تسکین پوست یاری کند.

توجه داشته باشید که هرگاه از هرگونه محصول تازه بر روی پوست خود بهره ببرید، باید ابتدا یک تست حساسیت را در یک بخش کوچک از پوست خود انجام دهید. اگر هرگونه حساسیت، التهاب یا تحریک را تجربه کنید، استفاده را قطع کنید.

علاوه بر این، مهم است که به خوبی پوست خود را تمیز کنید قبل از استفاده از هر سرم پوستی و از مواد تازه بهره ببرید. اگر ممکن است، بهتر است از مواد آلی و بدون افزودنی های شیمیایی بهره ببرید.

بعلاوه، برای اطمینان از اثربخشی و ایمنی سرم پوست خانگی خود، ممکن است احتیاج به تست های بیشتر و مطالعه بیشتر در خصوص مواد مورداستفاده شما داشته باشید. در نهایت، برترین راهنما برای مراقبت از پوست شخصی شما، مشاوره با یک متخصص پوست است.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی وبلاگ ماکارون مطلب طالبی برای پوستتان معجزه می نماید را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "با این سرم پوست خانگی جوان می شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این سرم پوست خانگی جوان می شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید