برنامه وزیر ارتباطات تا سرانجام دولت سیزدهم چیست؟

به گزارش وبلاگ ماکارون، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات می گوید، یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم، انتها پروژه اتصال روستاهای بالای بیست خانوار کشور به شبکه اینترنت است.

برنامه وزیر ارتباطات تا سرانجام دولت سیزدهم چیست؟

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ماکارون، زارع پور در کانال خود نوشت: اصلی ترین سیاست ادامه این پروژه در دولت سیزدهم رعایت هرچه بیشتر اصل عدالت در توسعه ارتباطی بوده است، به این معنی که استان هایی که در این پروژه درصد پیشرفت پایین تری داشته اند، در اولویت قرار گرفته و در آنجا کار با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

او اضافه نمود: به همین دلیل با همت شبانه روزی همکارانم و همراهی اپراتورهای مجری در این طرح، از ابتدای استقرار دولت سیزدهم تا نیمه فروردین امسال تعداد 3425 روستاهی بالای بیست خانوار به شبکه اینترنت متصل شده اند که با احتساب این تعداد روستای نو، آمار اتصال روستاهای بالای بیست خانوار متصل به شبکه ملی اطلاعات از 80 درصد در ابتدای دولت به 91 درصد تا به امروز رسیده است.

زارع پور به عنوان پی نوشت اضافه نمود: عمده روستاهایی که پوشش اینترنت در آنها برقرار شده است جزو روستاهایی هستند که از نظر وجود زیرساخت هایی مانند جاده، برق و زیرساخت شبکه که الزامات ایجاد پوشش اینترنت است، در مضیقه بوده اند که این موضوع هم سختی و هم هزینه اجرای پروژه را به طرز قابل توجهی افزایش داده است.

او در انتها نوشت: این مسیر همچنان ادامه دارد...

227227

منبع: خبرآنلاین

به "برنامه وزیر ارتباطات تا سرانجام دولت سیزدهم چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه وزیر ارتباطات تا سرانجام دولت سیزدهم چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید