بلایی که کریستیانو رونالدو بر سر ایرینا شایک آورد!

به گزارش وبلاگ ماکارون، ایرینا شایک، سوپرمدل 37 ساله، و رونالدوی 38 ساله بین سال های 2010 تا 2015 با هم در رابطه بودند. زمانی که رونالدو در سال 2009 منچستریونایتد را به مقصد رئال مادرید ترک کرد با این دختر زیبای روس آشنا شد. اما یک سال طول کشید که این دو وارد رابطه جدی با یکدیگر شوند. این زوج پنج سال با هم زندگی کردند و تبدیل به زوج شماره یک دنیای فوتبال شدند.

بلایی که کریستیانو رونالدو بر سر ایرینا شایک آورد!

اما در سال 2015 همه چیز به علت اختلاف نظر در خصوص تشکیل خانواده به انتها رسید. بعضی از گزارش ها هم ادعا می کردند که ایرینا از رفتن به جشن تولد مادر رونالدو خودداری نموده بود. این مورد به وسیله ایرینا تکذیب شد و نماینده او گفت: ایرینا در این مدت با خانواده رونالدو رابطه خوب و نزدیکی داشت. هر شایعه منفی در رابطه با ایرینا و خانواده رونالدو کاملاً نادرست است و ارتباطی با جدایی این زوج ندارد.

ایرینا مدت کوتاهی پس از جدایی از رونالدو با بردلی کوپر، سوپراستار هالیوودی، آشنا شد؛ و رونالدو در سال 2016 با شریک فعلی زندگی اش جورجینا رودریگس دیدار کرد. در همان سال، ایرینا به هوادارانش در اینستاگرام گفت که اگر او را فقط به عنوان نامزد سابق کریستیانو رونالدو می شناسند، آنفالو نمایند. همین جمله ایرینا باعث شد تا تنها در عرض 24 ساعت 75 درصد از فالوئر های خود یعنی حدود 11 میلیون نفر را از دست بدهد.

اکنون ایرینا 21 میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد. اما نامزد سابقش کریستیانو رونالدو 564 میلیون فالوئر دارد؛ بیشتر از هر کسی در این پلتفرم جهانی.

گفته می گردد که ایرینا در سال 2019 از کوپر جدا شده و اکنون مجرد است. اما در ماه نوامبر گزارش ها ادعا کردند که ممکن است این زوج به هم بازگردند، زیرا چند بار با هم دیده شدند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "بلایی که کریستیانو رونالدو بر سر ایرینا شایک آورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلایی که کریستیانو رونالدو بر سر ایرینا شایک آورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید