تاکید مخبر بر هماهنگی و تمرکز دستگاه ها برای ایجاد ثبات در بازار

به گزارش وبلاگ ماکارون، جلسه تنظیم بازار و آنالیز شرایط دپوی کالا های اساسی در بنادر عصر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار گردید.

تاکید مخبر بر هماهنگی و تمرکز دستگاه ها برای ایجاد ثبات در بازار

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ ماکارون، جلسه تنظیم بازار و آنالیز شرایط دپوی کالا های اساسی در بنادر عصر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار گردید.

محمد مخبر در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع تنظیم بازار و ضرورت تامین کالا های اساسی مورد احتیاج مردم، ثبات بازار و فراوانی کالا ها تأکید کرد.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه نوسانات قمیتی در بازار از یک سو موجب بروز مشکل در فراوری می گردد و از سوی دیگر نارضایتی مصرف کنندگان را در پی دارد، بر ضرورت هماهنگی و تمرکز همه دستگاه ها به منظور ایجاد ثبات در بازار و وفور کالا ها تأکید کرد.

مخبر از دستگاه ها و وزارتخانه های مسئول تأمین کالا های اساسی مورد احتیاج مردم خواست تا در فرایند فراوری و توزیع کالا ها و بعلاوه نظارت بر قیمت ها، حضوری موثر در بازار داشته باشند و مانع از سوء استفاده افراد سودجو شوند.

در این جلسه که رییس دفتر رییس جمهور، وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، دادگستری، روسای سازمان تعزیرات، رئیس کل گمرک و معاونین دستگاه های ذیربط هم حضور داشتند، پس از ارایه راه حل های دستگاه ها برای تنظیم بازار، تصمیمات لازم در مورد تامین و توزیع کالا های اساسی، تسهیل فرایند ترخیص کالا ها از بنادر و نظارت بر قیمت ها اتخاذ گشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تاکید مخبر بر هماهنگی و تمرکز دستگاه ها برای ایجاد ثبات در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید مخبر بر هماهنگی و تمرکز دستگاه ها برای ایجاد ثبات در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید