تنها پیست اسکی جهان در دمای 50 درجه

به گزارش وبلاگ ماکارون، اینکه دبی را مهم ترین شهر امارات بدانیم چیز عجیبی نیست و شاید نظر خیلی ها همین باشد. ولی اینکه دبی را یکی از برترین شهرهای آسیا برای گردشگری بدانیم هم ادعای عجیب و غیرمنطقی ای نیست.

تنها پیست اسکی جهان در دمای 50 درجه

https://deltapayamvideo.arvanvod.ir/vXROW09Ljl/g5KLql89GM/h-360-800k.mp4

جاذبه های گردشگری دبی

دبی آب وهوایی بسیار گرم و خشک دارد و میانگین دما در فصل تابستان حدود 40 درجه سانتی گراد می گردد. این شهر در فصل زمستان هم آب وهوایی گرم و خشک دارد. میانگین دما در فصل سرما 23 درجه سانتی گراد است. بنابراین اگر قصد سفر به دبی را دارید، تابستان شاید زمان چندان مناسبی نباشد. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید تا در این ویدیو گشتی در دبی بزنیم و گوشه کنار آن را با هم تماشا کنیم.

علی رغم اینکه دبی شهری خشک و کویری است، اما انواع جاذبه های گردشگری را که فکر کنید در این شهر جای گرفته اند. شاید عجیب ترین چیزی که در دبی می توانید پیدا کنید، پیست اسکی سرپوشیده آن باشد. پیست اسکی، آن هم در قلب شهر بیابانی با دمای 50 درجه بالای صفر!

البته شاید متمایزترین و یکی از جاذبه های گردشگری دبی، مراکز خرید آن باشد. مراکز خریدی که معتبرترین برند و فروشگاه های جهان در آنجا شعبه دارند. گردشگران زیادی از سراسر جهان برای گشت وگذار در این مراکز خرید، استفاده از امکانات تفریحات ساحلی و جاذبه های خانوادگی این شهر، دبی را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می نمایند.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری عجیب وغریب ترین مقاصد گردشگری جهان را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "تنها پیست اسکی جهان در دمای 50 درجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها پیست اسکی جهان در دمای 50 درجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید