حمله زورگیر ها به احسان حدادی قبل از سفر به آمریکا

به گزارش وبلاگ ماکارون، احسان حدادی نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن بامداد روز جمعه همراه با خانواده اش به سمت فرودگاه امام (ره) رفت تا از آنجا برای برپایی اردویی یک تا 2 ماهه به کشور آمریکا سفر کند. این ورزشکار پیش از رسیدن به فرودگاه با حادثه عجیبی روبرو شد و اتفاقات برای وی به شکلی رقم خورد که ممکن بود برای او و خانواده اش حادثه ناگواری رخ دهد.

حمله زورگیر ها به احسان حدادی قبل از سفر به آمریکا

حدادی در مورد این اتفاق گفت: بامداد روز جمعه به همراه خانواده ام در حال رفتن به سمت فرودگاه امام (ره) بودم تا از آنجا برای برگزاری اردو به سمت آمریکا حرکت کنم که در حین حرکت با حادثه عجیبی روبرو شدیم.

وی افزود: با اینکه فاصله زیادی تا عوارضی تهران و قم مانده بود به یک باره یک خودرو ناشناس دنبال ما افتاد و با چراغ زدن خواستار توقف ماشین ما شدند. من متوجه شدم آن ها زورگیر هستند، بدون توجه به این موضوع به مسیرم ادامه دادم، اما آن ها حتی با بوق زدن هم دست از تعقیب ما بر نمی داشتند.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن ادامه داد: تا نزدیک عوارضی این موضوع ادامه داشت و زمانی که نزدیک عوارضی شدیم خودرو را به سمت اتومبیل آن ها برگردانم و قصد داشتم با آن ها شاخ به شاخ شوم که از این موضوع صرف نظر کردم. با اینکه جاده یکطرفه بود و جایی برای دور زدن آن خودرو وجود نداشت، اما راننده اش می خواست یکطرفه جاده را خلاف برود که از انجام این کار صرف نظر کرد و دوباره تا فرودگاه به مسیرش ادامه داد.

حدادی در خاتمه گفت: پس از این اتفاق من در تماسی با پلیس موضوع را گفتم و، چون پرواز داشتم قرار شد آن ها به این مسئله رسیدگی کنند.

منبع: آنا

منبع: فرارو

به "حمله زورگیر ها به احسان حدادی قبل از سفر به آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله زورگیر ها به احسان حدادی قبل از سفر به آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید