داخل کنترلر دوال سنس PS5 را ببنید

به گزارش وبلاگ ماکارون، یک شرکت لوازم جانبی آرژانتینی در حساب اینستاگرام خود تصاویری از دسته پلی استیشن 5 که دوال سنس نام دارد منتشر نموده. در این تصاویر کنترلر دوال سنس باز شده و می توانیم به قطعات داخلی آن نگاهی بیاندازیم.

داخل کنترلر دوال سنس PS5 را ببنید

چیزی به عرضه کنسول های نسل نهم، یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس نمانده. شرکت سونی و مایکروسافت تمام کوشش خود را نموده اند که کنسول هایی هر چه جذاب تر با قابلیت های بیشتر بسازند. هر چه به عرضه این کنسول ها نزدیک تر می شویم، اطلاعات بیش تری از آن ها به دست ما می رسند.

  • با رابط کاربری PS5 آشنا شوید؛ انقلابی عظیم در تجربه کاربری

شرکت سونی در این نسل مانور زیادی روی کنترلر دوال سنس داده و قابلیت های زیایدی برای آن در نظر گرفته. این کنترلر قابلیت هایی مانند لرزش های لمسی و ماشه های تطبیق پذیر دارد. کنترلر دوال سنس می تواند لرزش هایی بسیار دقیق ایجاد کند که تجربه بازی را بسیار بهتر می نمایند. همچنین سختی ماشه های این کنترل (همان دکمه های L2/R2) از طرف کنسول بازی قابل تنظیم است. برای مثال هنگام استفاده از تیروکمان سفت می شوند و هنگام استفاده از اسلحه های سبک نرم می شوند.

یکی از چیزهای جذاب حول محور سخت افزار، دیدن قطعات داخلی آن است. در کنار این که با دیدن داخل سخت افزار ممکن است اطلاعات جدیدی از آن بفهمیم، این اتفاق باعث می گردد سازنده های این سخت افزارهای پیچیده را به خاطر هنرشان تحسین کنیم.

مدتی پیش شرکت سونی به طور رسمی در یک ویدیو، قطعات پلی استیشن 5 را کاملا از هم باز کرد و توانستیم نگاهی به داخل این کنسول بیاندازیم. حالا نوبت دسته بازی این کنسول شده. البته این دفعه نه اطلاعات از سوی خود سونی متنشر شده اند و نه ویدیویی در کار است.

به لطف یک شرکت لوازم جانبی حالا می توانیم از درون کنترلر دوال سنس هم خبردار شویم. با دیدن این تصاویر به جرأت می توانیم بگوییم کنترلر دوال سنس یکی از پیچیده ترین دسته های بازی است که تا به حال ساخته شده. البته برای بیان این ادعا توجه به لیست قابلیت های این کنترلر هم کافی است و الزاما نیازی نبود داخل کنترلر را ببینیم. در تصاویر منتشر شده می توانیم سخت افزار استفاده شده برای ماشه های دوال سنس را هم به طور جداگانه ببینیم.

می توانید در ادامه تصاویر منتشر شده از قطعات استفاده شده در کنترلر دوال سنس را تماشا کنید.

کنسول پلی استیشن 5 قرار است روز 12 نوامبر (22 آبان) عرضه گردد. این کنسول دو نسخه مختلف دارد؛ نسخه اصلی قیمت که قیمت آن 500 دلار است و نسخه دیجیتالی که اساسا همان نسخه اصلی است، منهای سخت افزار خواندن دیسک بلوری و 400 دلار قیمت دارد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "داخل کنترلر دوال سنس PS5 را ببنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داخل کنترلر دوال سنس PS5 را ببنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید