دانشگاهی که بدون اجبار واکسیناسیون، به آموزش حضوری بازمی شود!

به گزارش وبلاگ ماکارون، دانشگاه فلوریدای جنوبی در شرایطی برای ارائه آموزش حضوری بازگشایی می گردد که واکسیناسیون را برای دانشجویان خود اجباری نکرده ولی رعایت پروتکل ها را الزامی دانسته و از دانشجویان تست رایگان کرونا می گیرد.

دانشگاهی که بدون اجبار واکسیناسیون، به آموزش حضوری بازمی شود!

به گزارش وبلاگ ماکارون، به نقل از فاکس 13 نیوز، اولین روز سال تحصیلی تازه برای دانشجویان دانشگاه فلوریدای جنوبی فرا رسیده و مقامات این دانشگاه اعلام نموده اند که برای بازگشت کاملا حضوری دانشجویان آماده هستند. البته به علت افزایش روزافزون موارد ابتلا به کووید -19 ، محدودیت ها همچنان پابرجاست.

دانشگاه فلوریدای جنوبی واکسیناسیون دانشجویان را اجباری ننموده است اما مقامات این دانشگاه همه دانشجویان، اساتید و کارکنان را تشویق می نمایند که واکسن کووید-19 خود را دریافت نمایند.

با اعلام این دانشگاه، همه پروتکل های بهداشتی معین شده برای پاندمی کووید-19 در این دانشگاه برقرار است و دانشگاه فلوریدای جنوبی از همه درخواست نموده که صرف نظر از شرایط واکسیناسیون، در محوطه دانشگاه ماسک بزنند. به ویژه زمان هایی که در محیطهای داخلی هستند.

بعلاوه اعلام شده که ماسک صورت برای همه افراد در مراکز مراقبت های بهداشتی از جمله خدمات بهداشتی دانشجویی ، مرکز مشاوره و کلینیک های دانشجویی مورد احتیاج است.

البته ماسک، در محوطه دانشگاه برای هر کسی که به ماسک احتیاج دارد در دسترس خواهد بود. آزمایش داوطلبانه و رایگان ابتلا به COVID-19 هم در همه پردیس های دانشگاه فلوریدای جنوبی در دسترس دانشجویان و کارکنان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دانشگاهی که بدون اجبار واکسیناسیون، به آموزش حضوری بازمی شود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاهی که بدون اجبار واکسیناسیون، به آموزش حضوری بازمی شود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید