دریافت تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط همراه اول

به گزارش وبلاگ ماکارون به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، صبح روز سه شنبه 28 بهمن ماه با حضور جمعی از مسؤولان کشوری، مدیران شرکت ها و اساتید دانشگاه در سالن همایش های بین المللی رازی، برگزار شد.

دریافت تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط همراه اول

در این دوره با اعلام نتایج ارزیابی ها توسط کمیته داوران، همراه اول با توجه به شفافیت اقتصادی برای چهارمین بار پیاپی حائز امتیاز لازم برای دریافت تندیس زرین، بالاترین سطح جایزه شد.

جایزه ملی مدیریت اقتصادی ایران در سه بخش تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه به شرکت های حائز رتبه بصورت سالانه ارائه می شود.

در این دوره فقط 4 بنگاه اقتصادی پیروز شدند که در سطح تندیس حضور یابند که 3 بنگاه اقتصادی بانکی و همراه اول تنهای بنگاه اقتصادی ارتباطی کشور بود که پیروز به دریافت تندیس زرین این جایزه شد.

جایزه ملی مدیریت اقتصادی ایران که از سال 1389 هرساله برگزار می شود، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت اقتصادی و اقتصادی در شرکت ها و سازمان های شرکت کننده است.

حمایت مدیریت اقتصادی حرفه ای در جهت دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت ها و سازمان ها، تشویق و ترغیب شرکت ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه ای شرکت ها و سازمان های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت اقتصادی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت ها و سازمان های برتر در اقتصادی و اقتصادی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات پیروز مدیران اقتصادی از جمله اهداف برگزاری این جایزه عنوان شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دریافت تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط همراه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط همراه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید