رقم قرارداد رضاییان با پرسپولیس معین شد، چشم پوشی از چند میلیارد

به گزارش وبلاگ ماکارون، رامین رضاییان برای پیوستن به پرسپولیس باید نظر مسئولان باشگاه الدحیل قطر را جلب می کرد تا بتواند در جمع شاگردان یحیی گل محمدی حاضر گردد.

رقم قرارداد رضاییان با پرسپولیس معین شد، چشم پوشی از چند میلیارد

الدحیل که همانند فصل گذشته تمایلی به حفظ رضاییان نداشت او را در اختیار السیلیه قطر قرار داد اما این باشگاه نیز او را در فهرست مازاد خود قرار داد تا این بازیکن تیمی برای بازی کردن نداشته باشد.

رضاییان برای اینکه همچنان بازی کند خواهان جدایی از الدحیل شد اما باشگاه قطری با آن مخالفت کرد و عنوان داشت تنها در صورتی او را به تیم های دیگر می دهد که طلب خود را بخشیده و به عنوان بازیکن قرضی در تیم دیگری بازی کند.

رضاییان ابتدا نسبت به این موضوع واکنش منفی نشان داد اما در نهایت حاضر شد قید دریافت 450 هزار دلار را بزند تا در نیم فصل دوم برای پرسپولیس بازی کند.

هافبک تازه پرسپولیس قرارداد خود را به ارزش حدود 6 میلیارد و 700 میلیون تومان با پرسپولیس امضا کرد تا تبدیل به گران قیمت ترین بازیکن این تیم در فصل جاری برای یک نیم فصل بازی گردد.

با این حال گذشت رضاییان از مبلغی قابل توجه در لیگ ستارگان قطر باعث شد تا رختکن این تیم چندان نسبت به این موضوع واکنش منفی نشان ندهد.

رضاییان خواهان پوشیدن شماره 27 پرسپولیس شده است تا همانند اولین دوره حضورش در این تیم با آن خاطره سازی کند. باشگاه نیز با این درخواست موافقت نموده است تا پیراهن این بازیکن برای پوشیدن در تمرین فردا دوشنبه پرسپولیس آماده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رقم قرارداد رضاییان با پرسپولیس معین شد، چشم پوشی از چند میلیارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم قرارداد رضاییان با پرسپولیس معین شد، چشم پوشی از چند میلیارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید