رونمایی از تصویر و مشخصات آنر 30 لایت

به گزارش وبلاگ ماکارون، انتظار می رود گوشی آنر 30 Youth در اولین هفته ماه جولای در چین معرفی شود. این هندست احتمالا تحت عنوان آنر 30 لایت عرضه جهانی خواهد شد. آنر هنوز هیچ صحبت رسمی درباره آنر 30 لایت نکرده، اما امروز برگه مشخصات و تصاویر آن توسط یک منبع معتبر لو رفته است و ما حالا می توانیم برای اولین بار نگاهی به این اسمارت فون بیندازیم.

رونمایی از تصویر و مشخصات آنر 30 لایت

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، تصاویر جدید، پشت آنر 30 لایت را نشان می دهند که اشعه های نور از گوشه پایین سمت چپ آن به سمت بیرون ساطع شده اند. همچنین یک ماژول مستطیلی شکل در گوشه بالا سمت چپ پنل ئشت وجود دارد که میزبان سه دوربین و یک فلاش LED است.

نوشته ای که در سمت راست دوربین ها دیده می شود تایید می کند که دوربین اصلی دستگاه یک سنسور 48 مگاپیکسلی است و آنر 30 لایت از قابلیت های هوش مصنوعی برای دوربین بهره خواهد برد.

براساس افشاگری امروز، آنر 30 لایت مجهز به چیپست Dimensity 800مدیاتکبا قابلیت 5G و یک باتری 4000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 22 وات خواهد بود. این گوشی همچنین از یک نمایشگر 6.5 اینچی 90 هرتزی با رزولوشن 2400x1080 پیکسل بهره خواهد برد و سیستم عاملاندروید 10را در کنار EMUI 10.1 روی خود اجرا خواهد کرد.

در بخش دوریبن نیز علاوه بر دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی شاهد یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی یا ماکرو 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو خواهیم بود.

هندست هواوی Enjoy Z 5G ماه گذشته در چین معرفی شد و هواوی امروز از Enjoy 20 Pro به عنوان نسخه تغییرنام یافته Enjoy Z 5G برای بازارهای آفلاین (حضوری) رونمایی کرد.

منبع: اقتصاد ایران

به "رونمایی از تصویر و مشخصات آنر 30 لایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از تصویر و مشخصات آنر 30 لایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید