سرآسیایی: برای یک نبرد سخت مقابل فجرسپاسی آماده ایم، زمین حافظیه را دیدیم و تاسف خوردیم

به گزارش وبلاگ ماکارون، مربی گل گهر گفت: از زمانی که با زمین حافظیه روبرو شدیم، تاسف خوردیم و متولیان این اتفاق باید جوابگو باشند.

سرآسیایی: برای یک نبرد سخت مقابل فجرسپاسی آماده ایم، زمین حافظیه را دیدیم و تاسف خوردیم

به گزارش وبلاگ ماکارون، مجتبی سرآسیایی عصر یک شنبه در نشست خبری پیش از بازی گل گهر مقابل فجرسپاسی اظهار کرد: برای یک نبرد سخت مقابل فجرسپاسی آماده ایم. می دانیم مقابل یک تیم جوان و فیزیکی بازی داریم و خودمان را برای این بازی آماده کردیم و تمرینات مان را زیر نظر آقای قلعه نویی انجام دادیم. بچه ها در قالب ریکاوری بازی گذشته و آماده سازی بازی نو در شرایط خوبی قرار دارند اما از زمانی که با زمین حافظیه روبرو شدیم، تاسف خوردیم.

او ادامه داد: تیم فجر را نمی خواهیم زیر سوال ببریم چون می دانیم آن ها هم از این شرایط ضربه می خورند و متولیان این اتفاق باید جوابگو باشند. سازمان لیگ از اول فصل بازی در چمن مصنوعی را منع نموده بود اما آیا بازی در این چمن سخت تر است یا بازی در چمن مصنوعی؟ نفت مسجدسلیمان به خاطر شرایط بد زمین شهر خود مجبور شده در اهواز بازی کند اما چرا این اتفاق برای این بازی نمی افتد؟ چگونه این زمین تایید شده؟ کسی نیامده این زمین را ببیند؟

مربی گل گهر اضافه نمود: ما در رابطه با لیگ برتر 1400 و ارتقا سطح کیفی مسابقات صحبت می کنیم. تیم ها به هزار شکل برنامه ریزی می نمایند اما هضم این مساله و کیفیت پایین چمن برای ما مشکل است. چگونه این زمین تایید می گردد؟ چگونه جلوی بازی در چمن مصنوعی گرفته می گردد و محل یک بازی هم تغییر می نماید اما چگونه به این بازی مجوز داده می گردد؟ برای استان فارس این مساله خوب نیست. چرا شرایط این زمین نباید تغییر کند؟ این مساله ما را تحت تاثیر قرار داد و مجبوریم در این زمین بازی کنیم. امیدوارم در آینده شرایط مطلوب گردد و در آینده بیش تر از شعارها به فکر بازی باشیم.

او ادامه داد: شرایط گل گهر در لیگ معین است و ما برای یک هدف بزرگ در لیگ می جنگیم. ان شاءالله با کوشش و همدلی تیم و باشگاه به این مهم دست پیدا می کنیم. دراین بازی محروم و مصدوم نداریم اما یکی دو بازیکن مان در تمرینات تیم ملی امید بازی می نمایند که برای آن ها آرزوی موفقیت داریم.

به گزارش وبلاگ ماکارون، ملاقات دو تیم فجرسپاسی و گل گهر در قالب هفته دوم لیگ برتر فوتبال فردا(دوشنبه) از ساعت 18 در استادیوم حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرآسیایی: برای یک نبرد سخت مقابل فجرسپاسی آماده ایم، زمین حافظیه را دیدیم و تاسف خوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرآسیایی: برای یک نبرد سخت مقابل فجرسپاسی آماده ایم، زمین حافظیه را دیدیم و تاسف خوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید