سوده نجفی : اتوبوس های شب تفکیک نشده و قدیمی است ، درخواست برای راه اندازی سیستم سرمایشی اتوبوس ها

به گزارش وبلاگ ماکارون، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: از ساعت 21:30 شب ها نوع اتوبوس ها تغییر می کند به گونه ای که اتوبوس ها قدیمی و کوچکتر می شوند که بخش آقایان و بانوان نیز تفکیک نشده است و این مسئله موجب بروز نارضایتی هایی شده است.

سوده نجفی : اتوبوس های شب تفکیک نشده و قدیمی است ، درخواست برای راه اندازی سیستم سرمایشی اتوبوس ها

به گزارش وبلاگ ماکارون، سوده نجفی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه تذکر من به مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی است، گفت: خط بی آر تی راه آهن تجریش که مسافران زیادی را در مسیر خیابان ولیعصر جابجا می کند حرکت مستقیمی ندارد. به گونه ای که اتوبوس از راه آهن تا پارک وی و از پارک وی به سمت تجریش حرکت می کند که در مسیر پارک وی به سمت تجریش بعضا مسافران تا چهل دقیقه معطل می مانند که لازم است این موضوع بررسی و مسائل رفع شود.

او در ادامه افزود: همچنین از ساعت 21:30 شب ها نوع اتوبوس ها تغییر می کند به گونه ای که اتوبوس ها قدیمی و کوچکتر می شوند که بخش آقایان و بانوان نیز تفکیک نشده است و این مسئله موجب بروز نارضایتی هایی شده است. همچنین با توجه به آغاز فصل گرما باید چاره ای به حال سیستم سرمایشی اتوبوس ها کرد و لازم است تا قبل از گرم شدن بیشتر هوا این چاره اندیشی انجام شود.

عضو شورای شهر تهران در انتها افزود: تبدیل شرایط نیروهای ایثارگر شرکت شهربان و حریم بان نیز باید بر اساس قانون صورت گیرد.

نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی نیز با اشاره به برگزاری اولین اجلاس روسای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شوراهای شهر کشور، در مورد جزئیات این اجلاس دو روزه در اصفهان گزارشی به اعضای شورای شهر داد و گفت: این اجلاس در راستای افزایش هم افزایی فرهنگی کلانشهرها برگزار شده بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "سوده نجفی : اتوبوس های شب تفکیک نشده و قدیمی است ، درخواست برای راه اندازی سیستم سرمایشی اتوبوس ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوده نجفی : اتوبوس های شب تفکیک نشده و قدیمی است ، درخواست برای راه اندازی سیستم سرمایشی اتوبوس ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید