شرکت دکورسبز ، اجرای دیوار سیز ، روف گاردن و فضای سبز

به گزارش وبلاگ ماکارون، اجرای دیوار سیز ، روف گاردن و فضای سبز با برترین کیفیت

زندگی صنعتی و مدرن امروزی هر چه بیشتر ما را از فضا های سبز و طبیعی دور نموده است که نتایجه منفی آن را می توان در روحیات و خلقیات افراد مشاهده کرد. فضای سبز همواره یکی از پر هوادار ترین فضای ها میان انسان ها بوده است و به همین دلیل است که طراحان دکوراسیون برای ساختن فضای سبز حتی در محیط های بسته دست به کار شدند و امروزه شما می توانید از اجرای دیوار سبز ، روف گاردن و فضای سبز در محیط خانه خود لذت ببرید.

شرکت دکورسبز ، اجرای دیوار سیز ، روف گاردن و فضای سبز

در این مطلب ما قصد داریم تا به یکی از برترین شرکت های یعنی شرکت دکور سبز که در زمینه اجرای انواع دیوار سبز ، روف گاردن و فضای سبز متخصص می باشند بپردازیم. شما می توانید به وسیله وبسابت این شرکت به کسب اطلاعات و انجام مشاوره بپردازید و از زیبا ترین محیط های سبز در محل زندگی خود لذت ببرید.

دسترسی به وبسایت شرکت دکور سبز به وسیله این لینک برای شما میسر شده است : دکور سبز

اجرای دیوار سبز

یکی از مجذوب کننده ترین ایده های طراحی فضای سبز که به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است ، دیوار سبز می باشد. اما منظور از دیوار سبز چه می باشد ؟ دیوار سبز گلخانه یا باغچه ای دیواری محسوب می باشد که با استفاده از سیستم هوشمند ، به جای پرورش گیاهان بر روی سطح زمین ، از سطح دیوار برای تعبیه و قرارگیری گل ها استفاده می گردد.

این دیوار ها معمولا با سیستم های مختلفی آماده و ساخته می شوند و می توان آن ها را به صورت سیستم آبیاری هوشمند آماده نمود.برای اجرای دیوار سبز به طور معمول از گیاهان معین شده ای استفاده می گردد که با این سیستم سازگاری دارند. از این گیاهان می توان به این موارد اشاره کرد :

  • سرخس
  • پتوس
  • هلکسین
  • پاپیتال
  • و …

البته باید برای انتخاب برترین گیاه و برترین مکان برای اجرای دیوار سبز با مشاورین و متخصصین در این زمینه مشورت کنید. بدین منظور پیشنهاد ما گروه دکور سبز است که با سال ها تجربه درخشان در زمینه اجرای زیبا ترین دیوار های طبیعی سبز می تواند برترین مشاوره را در این زمینه به شما بدهد.

قیمت اجرای دیوار سبز

در اجرای دیوار سبز و قیمت آن دو عامل تاثیر گذار می باشد :

وسعت دیوار مد نظر شما :

بدیهی است که به ازای بالاتر رفتن دیوار و متراژ آن هزینه ساخت این دیوار نیز بالاتر می رود. البته خوب است بدانید لازم نیست که دیوار سبز را به وسعت کل دیوار بسازید و می توانید آن را در ابعاد مورد نظر خود تعبیه کنید. با این وجود یک دیوادر وسیع که از سقف تا زمینه ساخته و تعبیه شده باشد زیبایی دوچندان برابری دارد.

سیستم دیوار سبز

شما می توانید دیوار سبز خود را با سیستم های مختلفی تعبیه نمایید که در هزینه ها تاثیر بسیار زیادی دارد. پیش از آنکه این سیستم ها را به اختصار به شما معرفی کنیم پیشنهاد می کنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه اجرای دیوار سبز و سیستم های آن به وسیله گروه دکور سبز به کسب اطلاعات لازم بپردازید :

  • سیستم مدولار : این سیستم از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و طراحی آن به شکل مورد نظر شما به مراتب آسان تر می باشد.
  • دیوار سبز سیمی : در این سیستم از گیاهانی با رشد محدود استفاده می گردد و به نسبت سایر سیستم ها از نصب آسان تر و کم هزینه تری برخوردار می باشد.
  • سیستم کابلی : این سیستم برای افرادی که با محدودیت مکانی برای نصب دیوار سبز رو به رو هستند مناسب می باشد و قابلیت اجرای آن در قسمت ها و بخش های مختلفی امکان پذیر می باشد.
  • سیستم نمد پلیمری : استفاده از این سیستم آبرسانی به گیاهان را برای شما اسان تر می کند و در نتیجه نگهداری از گیاهان را ساده تر می کند.
  • سیستم هیدروپونیک : این سیستم به صورت پرورش گیاهان در آب آماده و ساخته می گردد. استفاده از سیستم هیدروپونیک مسائل مربوط به نگهداری از خاک را حل می کند. با این وجود در نظر داشته باشید که استفاده از سیستم هیدروپونیک برای اجرای دیوار سبز شما را در انتخاب گیاهان مورد نظرتان محدود تر می کند.

اجرای روف گاردن

هیچ کجا به مقدار روف گاردن برای آماده سازی یک فضای سبز و زیبا مناسب نمی باشد. اگر از داشتن باغ و باغچه و حباط محروم هستید خوب است بدانید که شما می توانید پشت بام خانه خود را با طراحی و اجرای یک فضای سبز مناسب و زیبا به یک روف گاردن ایده آل با ترکیبی از فضای سبز و فضای نشیمن تبدیل نمایید. برای طراحی دکور روف گاردن حتما با متخصصین دکور سبز تماس بگیرید و زیبا ترین طراحی داخلی را داشته باشید.

اجرای فضای سبز

در کنار روف گاردن و دیوار سبز شما می توانید در هر قسمت از خانه و آپارتمان خود از فضای سبز استفاده نمایید. البته ساخت فضای سبز در هر صورت به محیط مناسب خود احتیاج دارد و برای بهره مندی هر چه بهتر از آن باید در جای درستی تعبیه گردد. مشاوران گروه دکور سبز با برسی محیط ، برترین قسمت و ها بخش ها جهت اجرای فضای سبز را به شما معرفی می کنند و بر اساس سلیقه و نظر شما آن را با برترین قیمت و زیبا ترین شکل آماده می کنند.

دکور سبز ، شرکت اجرای انواع دیوار سبز ، روف گاردن و فضای سبز را از دست ندهید. دسترسی به وبسایت و اطلاعات این شرکت به وسیله ابتدای این مطلب برای شما آماده شده است.

خدمات شرکت دکور سبز برای اجرای انواع روف گاردن و دیوار و فضای سبز

علاوه بر تنوع بالا محصولات ارائه زیبا ترین طرح ها برای فضا سازی سبز ، شما به وسیله این شرکت می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید :

  • تضمین قیمت : بدون شک در زمان اجرای فضای سبز قیمت برایتان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. این شرکت قیمت خود را تضمین نموده است و با اطمینان اذعان می دارد که با کیفیت ترین فضای سبز ، دیوار سبز و روف گاردن را با برترین کیفیت برایتان آماده می سازد.
  • بازگشت وجه در صورت نارضایتی : تضمین کیفیت این شرکت محدود به نام و عناوین نیست. برای کسب رضایت و اطمینان صد در صدی شما ، در صورتی که پس از اتمام کار از کیفیت راضی نبوده اید وجه به شما بازگردانده می گردد.
  • آماده سازی فضا در سریع ترین زمان ممکن : متاسفانه یکی از مسائلی افراد در زمان دکور سازی با آن رو به رو می شوند طولانی بودن مدت زمان اجرای کار است. به همین دلیل با درک این دغدغه شما ، سعی شده است تا اجرای دیوار سبز ، روف گاردن و فضای سبز در سریع ترین زمان ممکن صورت بگیرد.
  • عقد قرار داد رسمی : در آخر به منظور پایبندی به تمامی تعهدات با شما عقود رسمی منعقد می گردد تا از اجرای کار و کیفیت انجام آن مطمئن باشید.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

منبع: اتاق

به "شرکت دکورسبز ، اجرای دیوار سیز ، روف گاردن و فضای سبز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت دکورسبز ، اجرای دیوار سیز ، روف گاردن و فضای سبز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید