صنایع دستی اصلی ترین سند هویت تاریخی ملت ها

به گزارش وبلاگ ماکارون، سرپرست معاونت صنایع دستی استان یزد بر ضرورت همبستگی بیشتر برای رسیدن به اهداف والای سازمانی در حوزه صنایع دستی یزد تاکید نمود.

صنایع دستی اصلی ترین سند هویت تاریخی ملت ها

او گفت: برای رسیدن به این مهم باید با تداوم نشست های متعدد و همفکری، ریل گذاری مناسبی را انجام داد.

عربی این موضوع را در نشست تخصصی کارشناسان و سرپرستان مراکز آموزشی صنایع دستی استان عنوان کرد.

او می گوید: در واقع صنایع دستی اصلی ترین سند هویت تاریخی ملت هاست چرا که بخشی از میراث فرهنگی بوده و نسل امروزی ما باید بداند که از چه پشتوانه فنی، تکنیکی و هنری برخوردار بوده و هست تا به راحتی خود را در هجمه فرهنگی غربی ها نبازد.

در ادامه در این نشست، کارگاهی آموزشی در سه حوزه معاونت صنایع دستی برای کارشناسان و سرپرستان آموزشی صنایع دستی شهرستان ها برگزار گردید که در حوزه آموزش، توسعه و ترویج؛ توضیخات و آموزش های لازم در مورد ورود و استخراج اطلاعات در سامانه ویستا، آموزش های ویژه شاغلین، نحوه بارگذاری اطلاعات و صدور گواهی های آموزش های کوتاه مدت ارائه شد.

بعلاوه در حوزه بازاریابی و تجاری سازی توضیحات و آموزش های لازم در مورد نحوه مشارکت هنرمندان در نمایشگاه ها، نحوه صدور مجوز های فروشگاهی و حضور هنرمندان در دوره های بازاریابی مجازی توضیحاتی مطرح شد.

در حوزه فراوری و بازرگانی آموزش و توضیحات لازم در مورد نحوه ثبت نام هنرمندان برای اخذ تسهیلات تبصره 18، مشاغل خانگی، بیمه هنرمندان، نحوه ورود اطلاعات و ثبت نام برای هنرمندان در کارت های سه گانه: کارت شناسایی، پروانه فراوری انفرادی، کارگاهی در سامانه از ارائه شد.

وبلاگ ماکارون یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صنایع دستی اصلی ترین سند هویت تاریخی ملت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنایع دستی اصلی ترین سند هویت تاریخی ملت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید