بازاریابی و فروش

میز گردشگری هنر می تواند حلقه اتصال گردشگری و صنایع دستی باشد

خبرگزاری مهر/ براساس سخنان معاون گردشگری کشور، میز گردشگری هنر می تواند حلقه اتصال گردشگری و صنایع دستی باشد.

30 مرداد 1402

قیمت روغن سرخ کردنی چند؟

در این خبر به آنالیز قیمت انواع روغن مایع در بازار پرداختیم.

17 تیر 1402

قیمت خودرو تا سرانجام سال افزایش نخواهد داشت

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو مشهد گفت: با واردات خودرو 100 درصد کاهش قیمت داریم و تا سرانجام سال قیمت خودرو افزایش نخواهد داشت.

10 تیر 1402

وزیر ارتباطات:سرعت اینترنت موبایل دو برابر شده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سایت اسپیدتست سایتی است که هرماه سرعت اینترنت موبایل و ثابت همه کشور ها را اعلام می نماید و از ابتدای دولت تا به امروز سرعت اینترنت موبایل تقریبا دو برابر شده است.

5 تیر 1402

خرید مواد شیمیایی و آزمایشگاهی را فقط در اوشیم جستجو کنید

امروزه خرید مواد شیمیایی، به یکی از دغدغه های پژوهشگران، صنعت گران، آزمایشگران و بسیاری از قشرهای مختلف جامعه که با مواد شیمیایی سر و کار دارند، شده است. کیفیت مطلوب ، دسترسی آسان، قیمت مناسب ،ارسال به موقع و... از ویژگی هایی است که مصرف کنندگان مواد شیمیایی...

1 تیر 1402

8 ویژگی ساعت هوشمند که به بهبود سلامت جسمانی شما کمک می کند

آیساعت هوشمند با این هدف ساخته و به فروش می رسد که سلامت جسمانی کاربرها را بهبود ببخشد. با این حال سوال اینجاست این گجت های الکترونیکی تا چه اندازه می توانند سودمند باشند؟ در این مقاله هشت ویژگی و قابلیت مهمی که این گجت های الکترونیکی دارند را به صورت...

25 خرداد 1402

چه بلایی سر مثلث برمودا آمده؟ ، سکوت باورنکردنی عجیب ترین نقطه دنیا

گجت نیوز نوشت: در یک دوره خاص همه از مثلث برمودا و اتفاقات عجیبی که آنجا رخ می داد، صحبت می کردند. افرادی که به منطقه مثلث برمودا می رفتند، دیگر هرگز پیدا نمی شدند. اما چرا دیگر خبری از فعالیت در این منطقه نیست و مثلث برمودا ساکت است؟

25 خرداد 1402

برداشت نمک در روستای سرآقاسید از جمله میراث ناملموس چهارمحال و بختیاری است

ایسنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، برداشت نمک در روستای سرآقاسید از جمله میراث ناملموس چهارمحال و بختیاری است.

24 خرداد 1402

قیمت گوشی های شیائومی شنبه 13 خرداد 1402

خبرنگاران- شیائومی 13 لایت ارزان ترین نسخه از گوشی های سری 13 شیائومی است که با 256 گیگ فضای ذخیره سازی 18 میلیون تومان فروخته می شود. نسخه قبلی آن یعنی شیائومی 12 لایت را 17 میلیون و 300 هزار تومان می فروشند.

17 خرداد 1402

خروج 14 هزار نفر از کشور برای حضور در مراسم حج

ایسنا/ براساس گفته های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خروج 14 هزار نفر از کشور برای حضور در مراسم حج صورت گرفت.

15 خرداد 1402

تصاویر ، تمام این شهر با خلال دندان ساخته شده است ، عجیب ترین شهر دنیا را ببینید ، ساخت چهل آسمانخراش در این شهر خلال دندانی!

همه دنیا را انگار در مساحتی چند متری جا داده اند؛ ایفل، بیگ بن، بریج تاور، واتیکان و... همه و همه این روزها در موزه دانش و فناوری نیویورک دور هم جمع شده اند. این گزارش سال 1388 در خبرنگاران سرنخ منتشر شد.

8 خرداد 1402

ایده خوب نمایشگاه مجازی فرصتی برای ناشران و مخاطبان کتاب است

فاطمه لطفی در گفت و گو با خبرنگاران در ساری اظهار کرد: انتشارات شمال پایدار در شانزدهمین سال فعالیت خود واقع شده است و تا به امروز در 12 دوره حضوری و چهار دوره مجازی در نمایشگاه کتاب تهران حضور است.

14 اردیبهشت 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز شنبه 9 اردیبهشت 1402

خرید 207 اتوماتیک پانوراما یک میلیارد و 120 میلیون هزینه دارد. قیمت پژو پارس ساده به 590 میلیون رسیده است

9 اردیبهشت 1402

چهار پیامد اصلاح ناقص قیمت خودرو

طبق تصمیم مشترک سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوریکنندگان و شورای رقابت، ابتدا (در اواخر سال گذشته) قرار بود میانگین قیمت خودرو های داخلی تا 70 درصد بالا برود و این رقم با توجه به فریز قیمت از آذر 1400 و بعلاوه رشد سنگین هزینه های فراوری در خودروسازی...

27 فروردین 1402

لنز واید چیست و آیا ارزش خرید دارد؟

اگر در خرید لنز با بودجه محدودی روبه رو هستید یا قصد سفر دارید و به همین علت، تنها یک لنز باید با خود به همراه داشته باشید، لنز واید به شدت برای شما کاربرد دارد. در این مطلب ابتدا به معرفی کامل لنز واید پرداخته و سپس به این مسئله می پردازیم آیا خرید لنز...

4 اسفند 1401

فروش مدارس خیرساز در مولدسازی؟ ، نگرانی شدید خانم گیتی نژاد ؛ واکنش صریح رئیس سازمان خصوصی سازی

خبر مولدسازی مدارس خیرساز به وسیله یکی از سایت های خبری باعث واکنش یکی از زنان مطرح خیر مدرسه ساز و سپس شرح رییس سازمان خصوصی سازی شد.

1 اسفند 1401

نرخ انواع روغن اعلام شد، فعلا احتمال افزایش قیمت وجود ندارد

داود فکوری با اشاره به آرامش حاکم بر بازار روغن، گفت: گزارشی مبنی بر گرانی و افزایش نرخ روغن به ما ارائه نشده است و فراوریکنندگان خللی در روند فراوری و توزیع ایجاد نکردند.

11 بهمن 1401

چگونه یک خنک کننده آبی مناسب برای CPU انتخاب کنیم؟

اگر در پی یک خنک نماینده آبی برای CPU کامپیوتر خود هستید، باید به نکات زیادی توجه کنید. در این مطلب به طور مختصر و مفید به چند نکته که برای خرید خنک نماینده های آبی باید توجه کنید، می پردازیم. باید خاطرنشان کنیم منظور ما از خنک نماینده آبی، مدل های مدار بسته...

9 بهمن 1401

برنامه ریزی هوشمند سفر؛ یکی از خدمات توسعه ارتباطات نوین افزار

مدیرعامل هلدینگ توسعه ارتباطات نوین افزار سما کیش درباره خدمات این مجموعه گفت: برنامه ریزی هوشمند سفر یکی از اقداماتی است که این هلدینگ از طریق اپلیکیشن های مختلف به کاربران ارائه می کند.

6 بهمن 1401

نکات جالب در خصوص مثلث برمودا ، مثلث شیطانی

مثلث برمودا نام یک منطقه آبی است که به علت وقایع مختلفی که در بستر آن شکل گرفته است. از جمله مواردی در دنیای امروز ما تلقی می گردد که حرف و شایعه و خیال در خصوص آن به وفور یافت می گردد! بخاطر همین ما برآن شدیم تا با پرداختن به تعدادی از نکات علمی و دانستنی...

3 بهمن 1401
تعداد: (124)