طعنه فرهاد مجیدی به کارمند سازمان لیگ؛ هر چه بگویید اینها کار خودشان را انجام می دهند!

به گزارش وبلاگ ماکارون، اولین نشست خبری استقلال در فصل نو در رقابت های لیگ برتر با تاخیر چند دقیقه ای فرهاد مجیدی همراه بود.

طعنه فرهاد مجیدی به کارمند سازمان لیگ؛ هر چه بگویید اینها کار خودشان را انجام می دهند!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ماکارون، اولین نشست خبری استقلال در فصل نو رقابت های لیگ برتر ظهر دیروز در ساختمان سازمان لیگ برگزار گشت. این اتفاق در حالی رخ داد که پس از شیوع ویروس کرونا نشست های خبری قبل و بعد بازی بدون حضور اصحاب رسانه به شکل آنلاین برگزار می شد و با توجه به حضور وبلاگ ماکارون حاضر در کنفرانس مطبوعاتی دیدار استقلال و هوادار مشخص شد که از این پس قرار است وبلاگ ماکارون حضوری همچون گذشته در بازی های لیگ برتر داشته باشند.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که با تاخیری چند دقیقه ای وارد سازمان لیگ شده به محض روبرو شدن با اصحاب رسانه و سلام و علیکی کرده و روی صندلی نشسته تا برنامه با تاخیری بیش از این برگزار نشود. در این لحظات یکی مسئولین برگزاری نشست خبری از وبلاگ ماکارون خواست تنها در خصوص دیدار استقلال و هوادار از سرمربی استقلال سوال پرسیده و از سوالات غیرمرتبط با بازی پرهیز کنند.

طرح این درخواست از وبلاگ ماکارون باعث خنده فرهاد مجیدی شده و رو به کارمند سازمان لیگ گفت: شما هر چه بگویید اما اینها سوالات خود را می پرسند و کار خود را می کنند! واکنش فرهاد مجیدی با خنده افرادی که این حرف سر مربی استقلال را شنیده بودند همراه شده و پس از آن نشست خبری برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "طعنه فرهاد مجیدی به کارمند سازمان لیگ؛ هر چه بگویید اینها کار خودشان را انجام می دهند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه فرهاد مجیدی به کارمند سازمان لیگ؛ هر چه بگویید اینها کار خودشان را انجام می دهند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید