نعمتی: همه ما عاشق فوتبال هستیم و دوست داریم بازی کنیم، نباید شانس کسب سهمیه را از دست بدهیم

به گزارش وبلاگ ماکارون، علی نعمتی، مدافع تیم فوتبال شهر خودرو تأکید کرد، این تیم در دیدارهای پیش رو باید بیشترین امتیاز را کسب نموده و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

نعمتی: همه ما عاشق فوتبال هستیم و دوست داریم بازی کنیم، نباید شانس کسب سهمیه را از دست بدهیم

علی نعمتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ماکارون، در خصوص شرایط شهر خودرو برای ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: ما طبق برنامه کادر فنی تمرینات منظمی را دنبال می کنیم. آن اوایل که تمرینات آغاز شد کار سخت بود، ولی در ادامه شرایط بهتر شد. در این مدت هم سعی کردیم مسائل بهداشتی را تا جایی که امکان داشت، رعایت کنیم. ما باید تا آغاز لیگ به آمادگی خوبی برسیم و نتایج خوبی بگیریم.

وی درباره اینکه بعضی باشگاه ها و بازیکنان مخالف برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر بودند، تأکید کرد: فوتبال حرفه و شغل بازیکنان است و همه فوتبالیست ها عاشق فوتبال هستند. همه ما دوست داریم فوتبال بازی کنیم و در این مدت که نمی توانستیم تمرین گروهی و بازی انجام دهیم، واقعاً در خانه روانی شده بودیم. به هرحال تصمیم ستاد مبارزه با کرونا و سازمان لیگ این بوده که بازی ها برگزار گردد و هدف ما هم این است که بهترین عملکرد را در شهر خودرو داشته باشیم تا تیم در بازی های بعدی بهترین نتایج ممکن را بگیرد.

مدافع تیم فوتبال شهر خودرو در پاسخ به این پرسش که آنها چقدر برای دریافت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شانس دارند، گفت: ما فصل قبل سهمیه گرفتیم و سال جاری هم نباید شانس کسب سهمیه را از دست بدهیم. 9 بازی مهم و معین کننده داریم و امیدوارم در این فصل هم سهمیه را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نعمتی: همه ما عاشق فوتبال هستیم و دوست داریم بازی کنیم، نباید شانس کسب سهمیه را از دست بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی: همه ما عاشق فوتبال هستیم و دوست داریم بازی کنیم، نباید شانس کسب سهمیه را از دست بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید