عکس ، رونمایی از خاص ترین نیسان پاترول دنیا

به گزارش وبلاگ ماکارون، دیجیاتو نوشت: نیسان پاترول در نسل ششم خود به سر می برد. این نسل از شاسی بلند محبوب ژاپنی نزدیک به 13 سال است که فراوری می گردد.

عکس ، رونمایی از خاص ترین نیسان پاترول دنیا

با وجود پا به سن گذاشتن پاترول، شرکت تیونینگ منهارت به سراغ این خودرو رفته و هم از نظر طراحی و هم از نظر تعیینات فنی آن را ارتقا داده است. به واسطه تغییرات این شاسی بلند درشت اندام حالا 650 اسب بخار قدرت دارد و به نوعی قدرتمندترین نیسان پاترول دنیا محسوب می گردد.

منهارت یک شرکت آلمانی است که بیشتر به خاطر تیونینگ محصولات ب ام و معروفیت دارد. اما در سال های اخیر این شرکت نشان داده علاقه زیادی به ارتقای محصولات سایر خودروسازان نیز دارد. پروژه تیونینگ نیسان پاترول ماحصل همین علاقه است.

پاترول حاضر در پروژه مجذوب کننده منهارت، نسخه اسپرت نیسمو است که فیس لیفت آن سال گذشته رونمایی شد. از لحاظ طراحی همچون پروژه های پیشین منهارت، نیسان پاترول هم به خاطر ترکیب رنگ مشکی و طلایی، جلوه خاصی دارد. مکمل این ترکیب رنگ زیبا، رینگ های طلایی غول پیکر 24 اینچی هستند.

نیروبخش نیسان پاترول نیسمو یک موتور تنفس طبیعی 5.6 لیتری V8 است. این موتور در حالت استاندارد توانایی فراوری 428 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر گشتاور را دارد. اما مهندسان منهارت این موتور را به یک سوپرشارژر مجهز نموده اند. با اتکا به حجم هوای بیشتری که این سوپرشارژر راهی سیلندرها می نماید، خروجی موتور حالا به 650 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور می رسد. این مقدار نیرو، به وسیله گیربکس هفت سرعته اتوماتیک به سمت هر چهار چرخ راهنمایی می گردد.

در کنار ارتقای موتور، مهندسان منهارت سیستم اگزوز استاندارد را نیز با سیستم بهتری جایگزین نموده اند که نتیجه آن فراوری صدای خشن تر و مهیب تر است.

متاسفانه تعیین نیست که شتاب نیسان پاترول نیسموی تیونینگ چقدر است. اما با توجه به افزایش خروجی چشمگیر موتور، به احتمال زیاد صفر تا صد آن بهتر از نسخه استاندارد خواهد بود. بد نیست بدانید این نسخه با وزن 2,665 کیلوگرمی، شتابی برابر با 7.3 ثانیه دارد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، رونمایی از خاص ترین نیسان پاترول دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، رونمایی از خاص ترین نیسان پاترول دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید