فروش مدارس خیرساز در مولدسازی؟ ، نگرانی شدید خانم گیتی نژاد ؛ واکنش صریح رئیس سازمان خصوصی سازی

به گزارش وبلاگ ماکارون، خبر مولدسازی مدارس خیرساز به وسیله یکی از سایت های خبری باعث واکنش یکی از زنان مطرح خیر مدرسه ساز و سپس شرح رییس سازمان خصوصی سازی شد.

فروش مدارس خیرساز در مولدسازی؟ ، نگرانی شدید خانم گیتی نژاد ؛ واکنش صریح رئیس سازمان خصوصی سازی

به گزارش وبلاگ ماکارون، چند هفته ای است که بحث مولدسازی اموال دولت در رسانه ها و شبکه های اجتماعی حاشیه ساز شده است. در آخرین مورد روز گذشته یکی از سایت های خبری فهرستی از مدارسی که به وسیله مجمع خیرین مدرسه ساز کشور در طول سالیان گذشته ساخته و تحویل آموزش و پرورش استانهای مختلف شده است، را منتشر و عنوان نموده است که دولت در راستای مولدسازی قصد فروش آنها را دارد.

این موضوع باعث واکنش زهرا گیتی ن ژاد، خیر مدرسه ساز شد، او در ویدئویی گفت: ما دیدیم که تعدادی از مدارس خیرساز در فهرست فروش اعلام شده و این جای تعجب برای ما دارد. خیرین وقت و مالشان را وقف بچه های این سرزمین کردند. آنها که مسئول کسری بودجه دولت نیستند. اعلام شده که 70 درصد مدارس را خیرین می سازند و بعد وقتی مواجهه شوند با اینکه مدارسشان در فهرست فروش قرار گرفته، اعتمادشان سلب می گردد.

بلافاصله حسین قربان زاده، رییس سازمان خصوصی سازی کشور به این ویدئو واکنش نشان داد و گفت: پروژه های خیر سازی که در سایت هشتک مولدسازی اعلام شده تا اتفاقا با تامین مالی از طرق املاک مازاد تکمیل شوند را به دروغ در معرض فروش معرفی کردند. (1639 مورد). خانم گیتی ن ژاد و دیگر خیرین بنده از جانب سایت انتخاب و دیگر رسانه هایی که دروغ نشر دادند و شما را نگران کردند غذرخواهی می کنم.

منبع: همشهری آنلاین

به "فروش مدارس خیرساز در مولدسازی؟ ، نگرانی شدید خانم گیتی نژاد ؛ واکنش صریح رئیس سازمان خصوصی سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش مدارس خیرساز در مولدسازی؟ ، نگرانی شدید خانم گیتی نژاد ؛ واکنش صریح رئیس سازمان خصوصی سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید