فوری، مشکل نکونام برای راهنمایی استقلال حل شد ، توافق سرمربی تازه با سه بازیکن

به گزارش وبلاگ ماکارون، انتظار می رود که در سریعترین زمان ممکن، نام نکونام به عنوان سرمربی نو استقلال معرفی گردد.

فوری، مشکل نکونام برای راهنمایی استقلال حل شد ، توافق سرمربی تازه با سه بازیکن

به گزارش وبلاگ ماکارون آنلاین، مدیران باشگاه استقلال چند روزی است که برای انتخاب جانشین ریکاردو ساپینتو، با جواد نکونام به توافقاتی دست یافته اند ولی در این میان، مسائلی برای عقد قرارداد با وی وجود داشت که مانع از اعلام رسمی عقد قرارداد میان طرفین شده بود.

باشگاه استقلال در روزهای اخیر کوشش گسترده ای برای حل مشکل به وجود آمده انجام داد تا بتواند نکونام را به عنوان سرمربی تازه خود معرفی کند. کوشش هایی که باعث طولانی و فرسایشی شدن روند انتخاب نکو شده بود.

حالا نیز خبرگزاری برنا که وابسته به وزارت ورزش و جوانان است، از حل مشکل نکونام خبر داده و این بدان معناست که مدیران باشگاه استقلال مسئله ای برای عقد قرارداد با گزینه مورد نظر خود و اعلام نام وی به عنوان جانشین ساپینتو ندارند.

در متن این اطلاعیه اینگونه آمده است: پیگیری های خبرنگار برنا حاکی است که با پیگیری های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان موانعی که بر سر راه حضور جواد نکونام در استقلال وجود داشت، برطرف شد و او می تواند به عنوان سرمربی تازه در تیم استقلال فعالیت کند.

استقلال برای نیمکت خود در فصل آینده در پی گزینه های داخلی و خارجی رفت که در این میان شانس جواد نکونام بیشتر از دیگر گزینه ها بود اما موانعی در مورد فعالیت او وجود داشت که با پیگیری وزیر ورزش و جوانان این مسائل مرتفع شده و حالا تصمیم انتخاب او با مدیران استقلال است.

بدین ترتیب انتظار می رود که در سریعترین زمان ممکن، نام نکونام به عنوان سرمربی تازه استقلال معرفی گردد. اتفاقی که بعید نیست همین امروز اتفاق افتاده و بالاخره طلسم انتخاب جانشین ساپینتو شکسته شده و نکو طی چالش تازه و بزرگی در دوران مربیگری خود، روی نیمکت آبی های مرکز بنشیند.

نکونام فصل قبل نیز مذاکرات مثبتی با مصطفی آجورلو انجام داد تا به عنوان جانشین فرهاد مجیدی معرفی گردد ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد تا نکو با یک فصل تأخیر، روی نیمکت استقلال بنشیند.

نکونام 2 دستیار ایرانی و 2 دستیار خارجی را در کادرفنی خودش به کار خواهد گرفت. گفته می گردد بدنساز و مربی دروازه بان های خارجی در کادرفنی تازه استقلال خواهند بود.

ضمن اینکه گفته می گردد، نکونام با 3 بازیکن برای پوشیدن پیراهن استقلال در فصل تازه نیز به توافق رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "فوری، مشکل نکونام برای راهنمایی استقلال حل شد ، توافق سرمربی تازه با سه بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوری، مشکل نکونام برای راهنمایی استقلال حل شد ، توافق سرمربی تازه با سه بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید