فهرست خرید مجیدی رونمایی شد؛ گزینه مجذوب کننده فرهاد از استقلال

به گزارش وبلاگ ماکارون، روزنامه الخلیج بیان کرد که اتحاد کلباء میخواهد تا یک وینگر و یک مدافع میانی خارجی جذب کند.

فهرست خرید مجیدی رونمایی شد؛ گزینه مجذوب کننده فرهاد از استقلال

به گزارش وبلاگ ماکارون آنلاین، نخستین خرید خارجی اتحاد کلباء در جابجایی تابستانی، آندرس وومبرگر، مهاجم اهل اسلوونی بود که از تیم سن لورنزو آرژانتین راهی امارات شد تا در فصل نو به عنوان مهاجم اصلی، برای تیم مجیدی به میدان برود.

روزنامه الخلیج امارات در گزارشی با اشاره به نخستین خرید فرهاد مجیدی برای فصل بعد، از لیست مدنظر سرمربی اتحاد کلباء رونمایی کرد و نوشت که سرمربی جوان ببرها برای تقویت تیم خود، میخواهد تا سه بازیکن خارجی را به خدمت بگیرد.

الخلیج ادعا کرد که در لیست مجیدی به مدیران کلباء، نام سه بازیکن خارجی در پست های مهاجم نوک، وینگر و مدافع میانی دیده می گردد و سران باشگاه در حال مذاکره با گزینه های مدنظر فرهاد هستند.

در دستور کار قرار گرفتن جذب یک وینگر خارجی، این احتمال را می دهد که نام مهدی قایدی نیز در لیست بازیکنان مورد نظر مجیدی باشد. وینگر بوشهری چند روزی است که به امارات برگشته تا خود را به کادرفنی نو شباب الاهلی معرفی کند.

شرایط قایدی برای فصل بعد نامشخص است و طرفداران استقلال امیدوار هستند تا مدیران باشگاه پیروز به جذب دوباره وی شوند. این بازیکن چند روز پیش و در تبادل نظر با برنامه شب های فوتبالی تأکید کرد که از تیم اتحاد کلباء پیشنهادی را دریافت نموده و باید دید او خاتمه در فصل بعد، لباس چه تیمی را بر تن خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین

به "فهرست خرید مجیدی رونمایی شد؛ گزینه مجذوب کننده فرهاد از استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست خرید مجیدی رونمایی شد؛ گزینه مجذوب کننده فرهاد از استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید