مشکل 2 میلیاردی فوتبالیست های هفت نفره برای اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا

به گزارش وبلاگ ماکارون، در حالی که تیم فوتبال هفت نفره در حال آماده سازی خود برای شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا اسپانیا است، هنوز تکلیف این تیم به علت عدم تامین اعتبارات برای اعزام به این مسابقات معین نیست.

مشکل 2 میلیاردی فوتبالیست های هفت نفره برای اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا

امین الله مانی در گفت و گو با وبلاگ ماکارون، اظهار کرد: با توجه به کمبود اعتبارات فدراسیون جانبازان و معلولان، برای این که بتوانیم آمادگی خود را به فدراسیون دنیای اعلام کنیم باید مبلغ 2 میلیارد تومان به حساب فدراسیون واریز کنیم تا فدراسیون شرایط اعزام تیم فوتبال هفت نفره را به اسپانیا فراهم کند.

وی گفت: با وجود کوشش های زیاد برای جذب حامی اقتصادی هنوز نتوانسته ایم اعتبارات لازم را برای اعزام تیم فوتبال هفت نفره به اسپانیا فراهم کنیم و همچنان پیگیر این مساله هستیم تا بعد از 4 سال دوباره مسابقات دنیای را از دست ندهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره درباره شرایط این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا اسپانیا، گفت: تیم در آمادگی بسیار خوبی بسر می برد و اردوها به طور منظم در حال برگزاری است، البته تداوم اردوها بستگی به تامین اعتبارات و اعزام تیم به اسپانیا دارد.د ر صورت اعزام ما تنها به سکو فکر می کنیم. البته ما تنها چند روز دیگر فرصت داریم تا آمادگی خود را به فدراسیون دنیای اعلام کنیم، در صورت عدم تامین اعتبارات لازم، متاسفانه این رقابتها را از دست خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مشکل 2 میلیاردی فوتبالیست های هفت نفره برای اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل 2 میلیاردی فوتبالیست های هفت نفره برای اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید