منتظر آیفون 15 اولترا نباشید

به گزارش وبلاگ ماکارون، دیجیاتو نوشت: درحالی که شایعات زیادی به آیفون 15 اولترا اشاره نموده اند، خبرنگار بلومبرگ معتقد است که اپل سال جاری هم از پسوند پرو مکس به جای اولترا استفاده می نماید.

منتظر آیفون 15 اولترا نباشید

مدت هاست شایعات به عرضه آیفون 15 اولترا به جای آیفون 15 پرو مکس اشاره می نمایند، اما حالا مارک گرمن، خبرنگار بلومبرگ، در گزارشی مدعی شده است که اپل به استفاده از پسوند پرو مکس ادامه می دهد و سال جاری خبری از آیفون اولترا نخواهد بود.

گرمن در گزارش خود می گوید که اپل سال جاری از چهار آیفون تازه رونمایی می نماید که اولترا در آن ها حضور ندارد. درحقیقت سال جاری باید منتظر معرفی آیفون 15، 15 پلاس، 15 پرو و 15 پرو مکس باشیم.

سال جاری خبری از آیفون 15 اولترا نخواهد بود

درحالی گرمن معرفی چنین محصولی را رد نموده است که خودش قبلاً در بعضی گزارش ها به استفاده از پسوند اولترا اشاره نموده بود. حالا با توجه به گزارش اخیر، احتمالاً باید سال آینده میلادی منتظر استفاده از پسوند اولترا باشیم و گوشی آیفون 16 اولترا با نمایشگر بزرگ تر 6.9 اینچی از راه می رسد. بنابراین حداقل تا یکسال دیگر پسوند پرو مکس در دنیای آیفون ها حضور خواهد داشت.

بعضی شایعات به دلیل ویژگی های منحصربه فرد و بعلاوه شباهت به اپل واچ اولترا به نام آیفون 15 اولترا اشاره نموده بودند. این دستگاه که به احتمال زیاد آیفون 15 پرو مکس نام می گیرد، به دوربین پریسکوپی با زوم اپتیکال 6 برابری مجهز می گردد؛ قابلیتی که خبری از آن در مدل پرو نخواهد بود.

انتظار می رود آیفون 15 پرو و پرو مکس به فریم تیتانیومی، دکمه اکشن به جای دکمه عادی سایلنت کردن و تراشه A17 Bionic مجهز شوند. بعلاوه ظاهراً اپل حاشیه نمایشگر این محصولات را به طور چشمگیری کاهش می دهد و پشتیبانی از وای فای 6E را به آن ها می آورد.

شایعات از افزایش 100 تا 200 دلاری قیمت مدل های پرو آیفون 15 حکایت دارند. این درحالی است که نباید منتظر افزایش قیمت آیفون 15 و 15 پلاس باشیم.

گوشی های سری آیفون 15 سه شنبه همین هفته یعنی 21 شهریورماه معرفی می شوند و ما در دیجیاتو این مراسم را به طور زنده پوشش خواهیم داد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "منتظر آیفون 15 اولترا نباشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر آیفون 15 اولترا نباشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید