مهاجم جنجالی پرسپولیس کلاهبردار بود؟

به گزارش وبلاگ ماکارون، رئیس کمیته معین شرایط فدراسیون فوتبال می گوید باید در ثبت قرارداد با بازیکنان خارجی، موضع محکمی داشته باشیم.

مهاجم جنجالی پرسپولیس کلاهبردار بود؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ماکارون، جمشید نورشرق رئیس کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه سلام صبح بخیر درخصوص شکایت آنتونی استوکس از پرسپولیس و تراکتور و اینکه گفته می گردد او از باشگاه های ایرانی کلاهبرداری می نماید، گفت: البته من این لفظ را نمی پسندم ولی معتقدم که اگر یک بازیکن خارجی به فوتبال ایران آمده و در موارد متعدد نوع رفتار نامعقولی را با باشگاه های ما پیشه نموده باید موضع بهتری گرفت.

وی ادامه داد: زمانی که تجربه بیشتری در پرونده های سابق یک بازیکن خارجی بوده و یا اینکه در نوع بستن قراردادهای این بازیکن به گونه ای رفتار شده که حقوق اقتصادی بازیکن تأمین شده و دست باشگاه خالی مانده، اقتضا این است که ما موضع خودمان را بیشتر و محکم تر بدانیم.

او گفت: اعتقاد دارم که باید ما قرارداد بهتری ببندیم و به اجرای دقیق شرایط قراردادی اهتمام بورزیم. در واقع باید بگویم که ما باید کلاهمان را محکم و دو دستی بچسبیم تا اینگونه اتفاقات رخ ندهد.

نورشرق در خاتمه گفت: در همه زمینه ها اینگونه است که طرف قرارداد در پی منافع خودش است. باید در موازنه قراردادی به گونه ای رفتار کرد که منافع و مصالح باشگاه تأمین گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهاجم جنجالی پرسپولیس کلاهبردار بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم جنجالی پرسپولیس کلاهبردار بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید