امیدوارم کالدرون هم مثل طرفداران از من راضی باشد

به گزارش وبلاگ ماکارون، بازیکن تیم پرسپولیس گفت: از هر چیزی مهم تر برایم موفقیت پرسپولیس است. خداراشکر که در این موفقیت نقش داشتم و خوشحالم توانستم اعتماد کادرفنی را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهم و امیدوارم کالدرون هم مثل طرفداران از عملکردم راضی باشد.

امیدوارم کالدرون هم مثل طرفداران از من راضی باشد

به گزارش گروه رسانه های وبلاگ ماکارون، مقابل ذوب آهن در اصفهان، بازگشت به ترکیب اصلی بعد از مدت ها، یک ضربه زیبا در دقایق پایانی بازی، یک صحنه مشکوک به پنالتی و... همه اینها مربوط می گردد به یک بازیکن خارجی؛ بازیکن عراقی پرسپولیس که با یک نمایش خیره کننده در مرکز زمین یاری زیادی کرد تا تیمش بعد از 9 سال در اصفهان برابر ذوب آهن پیروز گردد. خیلی ها می گویند حضور او باعث شد پرسپولیس نیز عملکرد بهتری نسبت به بازی های قبلی داشته باشد. گفت وگو را با بشار رسن در زیر می خوانید.

بازگشت تو به ترکیب با یک برد پرگل و دلچسب برای طرفداران تان همراه شد.

بازی خوبی بود. ذوب آهن در خانه بازی می کرد و طبیعی بود که فشار زیادی به ما بیاورد. از سویی دیگر با توجه به نتایج ضعیف این تیم در هفته های اخیر آنها برای بازی های بعدی به خصوص ملاقات با پرسپولیس برنامه ویژه ای برای کسب 3 امتیازهای آن داشتند. با این دیدگاه که ذوب آهن فشار می آورد این ملاقات را شروع کردیم و اتفاقا خیلی زود هم به گل رسیدیم. در ادامه و در نیمه دوم نیز بیشتر بازی را مدیریت نموده و روی 2 ضدحمله دیگر نیز به گل رسیدیم. هرچند اگر خوش شانس بودیم، می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم. هم من و هم وحید می توانستیم از گلزن های این ملاقات باشیم که شانس با ما یار نبود.

همان طور که گفتی یک شانس خوب گلزنی را با بدشانسی از دست دادی.

در آن صحنه یک لحظه دروازه حریف را دیدم و احساس کردم گلر آنها زیادی از دروازه خارج شده و با چیپ قصد گلزنی داشتم. حیف که گل نشد، می توانست یکی از گل های زیبای هفته باشد.

بعضی می گویند نبودت در ترکیب باعث شد پرسپولیس چندان روی فرم نباشد و با حضورت اوضاع بهتر شد.

همواره گفته بودم چه در ترکیب باشم و چه نباشم و هر چند دقیقه ای بازی کنم، از هر چیزی مهم تر برایم موفقیت پرسپولیس است. خداراشکر که در این موفقیت نقش داشتم و خوشحالم توانستم اعتماد کادرفنی را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهم و امیدوارم کالدرون هم مثل طرفداران از عملکردم راضی باشد.

اگر نمی بردید شاید کالدرون رفتنی می شد.

من بازیکن پرسپولیس هستم و نمی توانم خارج از حیطه وظایفم صحبت کنم و نظر بدهم. در هر صورت کالدرون الان سرمربی پرسپولیس است و برای این تیم زحمات زیادی می کشد و ما امیدواریم بتوانیم همراه با وی چهارمین قهرمانی پیاپی را جشن بگیریم.

این برد از این جهت شیرین بود که 9 سالی می شد ذوب آهن را در اصفهان نبرده بودید.

اتفاقا من هم چند بازی از این ملاقاتها را در اصفهان مقابل این تیم بازی نموده ام. بعضی از این ملاقاتها را با بدشانسی از دست دادیم و یکی دو بازی هم یادم می آید که بعضی مسائل داوری ما را از کسب 3 امتیاز دور کرد. با این حال همواره طلسم شکنی لذت بخش است.

اوایل نیمه دوم یک صحنه بحث برانگیز هم پیش آمد. واقعا روی بازیکن حریف پنالتی کردی؟

ما با هم تنه به تنه شدیم و اصلا خطایی نکردم. اتفاقا شنیدم چند کارشناس داوری هم گفته اند آن صحنه پنالتی نبود و خوشحالم داور بازی نیز در این صحنه تصمیم درستی گرفت.

به عنوان سوال آخر؛ نظرت درباره اینکه بیرانوند مرد سال آسیا نشد، چیست؟

علیرضا در موفقیت های سال های اخیر پرسپولیس بیشترین نقش را ایفا نموده و یکی از بهترین های پرسپولیس و حتی تیم ملی ایران بود. او در جام جهانی هم درخشید و از رونالدو تا ژاوی همه را ناکام گذاشت. علیرضا باید پارسال بهترین بازیکن آسیا می شد، اما در اتفاقی عجیب نامش بین نامزدها هم نبود و سال جاری که نامش بین نامزدهای بهترین بازیکن سال آسیا نهاده شد، همه فکر کردند دیگر سال جاری به حقش می رسد که درنهایت این اتفاق رخ نداد. او شایسته این جایزه بود.

منبع : فرهیختگان

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امیدوارم کالدرون هم مثل طرفداران از من راضی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم کالدرون هم مثل طرفداران از من راضی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید