پرسپولیس حساس ترین بازی را برد، تراکتور همواره قدرتمند است

به گزارش وبلاگ ماکارون، بهنام ابوالقاسم پور در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره برد 2 بر یک پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: فکر می کنم پرسپولیس یکی از سخت ترین بازی هایش را برد. تراکتور همواره تراکتور است. اگر این تیم در فصل جاری نتوانسته نتیجه بگیرد به خاطر کج سلیقگی مدیرانش بوده تا تغییرات متوالی در کادر فنی خود داشته باشد. حریف پرسپولیس همواره قوی بوده است.

پرسپولیس حساس ترین بازی را برد، تراکتور همواره قدرتمند است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: کادر فنی پرسپولیس خیلی خوب توانسته تیمش را شناسایی و اشتباهات تاکتیکی را اصلاح کند. این تیم توانست به آرامش خیال برسد و حالا بدون کمترین استرس، برای تکرار قهرمانی قدم بردارد.

او درباره تاکتیک های گلزنی پرسپولیس اضافه نمود: استراتژی این تیم در بازی مالکانه کاملا تعیین است. پرسپولیس علاوه بر اینکه می خواهد از تمام فضای زمین استفاده کند کوشش می نماید توپ های سوم را برای خود کند. پرسپولیس در بازی های اخیر خود روی سانتر از جناحین نیز انرژی گذاشت تا به گل برسد. این تیم اعتماد به نفس کافی برای هرگونه تغییر در ترکیب را دارد تا بتواند نتیجه بازی را به سود خود تغییر دهد.

ابوالقاسم پور ادامه داد: در ملاقات با تراکتور تبریز هم شاهد بودیم که پرسپولیس به هدف خود رسید. تصمیمات مدیریتی یحیی گل محمدی در حفظ نتیجه کاملا واضح است. او در ملاقات با سپاهان اصفهان نیز همین کار را کرد. من فکر می کنم تجربه تمام اعضای تیم تأثیر زیادی در پیروزی های متوالی انها داشته است.

کارشناس فوتبال ایران درباره استرس طرفداران پرسپولیس و استقلال به خاطر احتمال حذف از لیگ قهرمانان آسیا تاکید نمود: واقعا جای غصه دارد کاری که می توانستیم به راحتی مدیریت کنیم باعث ترس و لرزمان شده است. آبروی فوتبال باشگاهی ایران با این تصمیم می رود. نرفتن به آسیا بهای سنگینی است که امیدوارم این بها را ندهیم.

وی در سرانجام گفت: استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی قرار گرفته اند اما باز هم طرفداران این تیم ها باید با استرس منتظر تصمیم AFC باشند. نشاط این تیم ها به نشاط جامعه هم یاری می نماید. تقویت فوتبال باشگاهی و ملی می تواند میلیاردها تومان سرمایه برای ایجاد شادی عمومی را پر کند. نباید کاری کنیم که طرفدار هم نگران تصمیمات مدیریتی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس حساس ترین بازی را برد، تراکتور همواره قدرتمند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس حساس ترین بازی را برد، تراکتور همواره قدرتمند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید