محمدی: پرسپولیس از خودش ضربه می خورد، استقلال از سیستمش، بالای 50 درصد اظهارنظرها در فوتبال ایران برای دیده شدن است

به گزارش وبلاگ ماکارون، محمد محمدی دروازه بان پشین تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس اعتقاد دارد بیش از 50 درصد اظهارنظرها در فوتبال کشورمان به خاطر دیده شدن است.

محمدی: پرسپولیس از خودش ضربه می خورد، استقلال از سیستمش، بالای 50 درصد اظهارنظرها در فوتبال ایران برای دیده شدن است

محمد محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ماکارون، درباره شرایط تیم های استقلال و پرسپولیس پس از برگزاری دربی 94، گفت: شرایط دو تیم متفاوت است. پرسپولیس مهره های اصلی اش به خصوص بشار رسن را از دست داد و از این بابت لطمه خورد. به نظر من مدیرانی که مقصر این اتفاق هستند، باید پاسخگو باشند. مدیرانی که برای حفظ بازیکن عکس انداختند، اما تعیین شد که بازیکن می توانسته است خیلی راحت پرسپولیس را ترک کند. وقتی یک تیم هافبک طراح نداشته باشد، قطعاً نمی تواند خوب بازی کند.

پرسپولیس از خودش ضربه می خورد

پرسپولیس با وجود شرایطی که داشت، مقابل استقلال در دربی بازی خوبی انجام داد.، وی با بیان این جمله افزود: پرسپولیس بیشتر از همه جا از خودش ضربه می خورد، وگرنه این تیم برابر استقلال توانایی هایش را نشان داد. حیف است پرسپولیس دچار حاشیه شود، چون در چند سال اخیر برای فوتبال ایران در آسیا آبروداری کرده و دو بار در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است.

موقعیت دادن های استقلال، یعنی ضعف تیم

دروازه بان پیشین تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس با اشاره به شرایط استقلال خاطر نشان کرد: استقلال در دربی همه نفراتش را در اختیار داشت، اما هنوز شرایط این تیم آرمانی نیست. اگر یک تیم به حریفش موقعیت زیاد بدهد، یعنی سیستم بازی اش ضعف دارد. اگر چه استقلال خط حمله خوب و جذابی دارد، اما وقتی دو مدافع تیمش در یک صحنه جا می مانند، نشان می دهد که ضعف دارند. موقعیت دادن استقلال فقط در بازی با پرسپولیس نبود و در بازی های قبلی حتی مقابل آلومینیوم اراک هم موقعیت می داد. اگر استقلال در صدر جدول است و خوب امتیاز گرفته، هم به خاطر خط حمله اش بوده است و هم سر حال بودن رشید مظاهری. دادن موقعیت زیاد به حریفان اتفاق خوبی برای استقلال نیست و تا دیر نشده باید فکری برای آن کنند.

استقلال با این فرایند به مشکل می خورد

محمدی خاطر نشان کرد: استقلال مهره های خوبی در خط دفاع مثل سیاوش یزدانی، عارف غلامی، وریا غفوری و ... دارد. نمی دانم مشکل میلیچ چیست، اما او هم نشان داده بود مدافع چپ خوبی است. اگر استقلال بخواهد با این فرمان پیش می رود، به مشکل می خورد. استقلال خط حمله اش خوب است، اما مهمترین اصل در فوتبال گل نخوردن است که تیمِ فکری از این بابت مشکل دارد.

صحبت های مدیران برای اینستاگرام است

وی درباره کری خوانی مدیران دو باشگاه برای یکدیگر گفت: آنها با این کار به تیم خودشان لطمه می زنند. بزرگترین معضل در فوتبال ما عدم صداقت است. آدم ها خیلی راحت دروغ می گویند بدون اینکه مسئولیت آن را برعهده بگیرند. کسی از آنها نمی پرسد بر چه اساس و اصولی هر حرفی را می زنند. شرح وظایف تعیین نیست و اعتقاد دارم این صحبت ها برای فعال بودن در اینستاگرام است. زمانی که ما بازی می کردیم، اینستاگرام نبود. آن زمان چند روزنامه بود و انصافاً مسابقات تحلیل می شد.

عدم صداقت، بزرگترین مشکل فوتبال ایران است

دروازه بان پیشین تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس با انتقاد از برخی اظهارنظرها شرح داد: هر صفحه مجازی و رسانه ای را باز می کنیم، پیشکسوتان و مدیران اظهارنظر کرده اند. یک مدیر که نباید درباره مسائل فنی حرف بزند. مربی هم نباید در ارتباط با مسائل مدیریتی نظر بدهد. 99 درصد مسائل در فوتبال به خاطر عدم صداقت است. کسی نیست اینها را بازخواست کند و چرا کسی نمی گوید به شما چه ارتباطی دارد که درباره هر چیزی اظهارنظر می کنید؟ می شنویم بازیکن پولش را گرفته است، اما می گوید هوادار پول داده و باشگاه باید جدا پول دهد. آقای بازیکن! پولت را گرفته ای پس چرا دیگر مصاحبه می کنی؟! عدم شفافیت در مدیریت باعث بروز خیلی از مسائل شده است.

کت تنگ می پوشند و در برنامه تلویزیونی به خودشان کارشناس می گویند

محمدی ادامه داد: بالای 50 درصد اظهارنظرها در فوتبال ایران برای دیده شدن است. پیشکسوتی که انتقاد می کند، چرا زمانی که خودش مربی بود، کاری نکرد؟! چرا راه حل نمی دهد؟ در برنامه تلویزیونی می بینیم کارشناسان به جای اینکه کارشناسی کنند، شوخی و خنده می کنند و یک نظر کارشناسی نمی دهند. کسی نیست بگوید مثلاً پرسپولیس چطور بازی کرد. کارشناس هایی که به قول محمد مایلی کهن آلا گارسونی بوده و کت تنگ می پوشند که بگویند کارشناس هستند!

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ ماکارون بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمدی: پرسپولیس از خودش ضربه می خورد، استقلال از سیستمش، بالای 50 درصد اظهارنظرها در فوتبال ایران برای دیده شدن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: پرسپولیس از خودش ضربه می خورد، استقلال از سیستمش، بالای 50 درصد اظهارنظرها در فوتبال ایران برای دیده شدن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید