وزیر ارتباطات به برطرف نواقص اینترنت روستایی بی توجه است

به گزارش وبلاگ ماکارون، علیرضا نظری در مصاحبه با خبرنگاران با ابراز نارضایتی از پوشش اینترنت روستایی اظهار کرد: از ابتدای مجلس یازدهم بارها از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد مسائل اینترنت به ویژه اینترنت روستایی و عدم پوشش شبکه اینترنت همراه، مکاتبات و تذکراتی داشتیم که متأسفانه طی این چند ماه اقدام چشمگیری از طرف این وزارتخانه صورت نگرفت.

وزیر ارتباطات به برطرف نواقص اینترنت روستایی بی توجه است

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و برگزاری مجازی تمامی کلاسهای درس دانش آموزان و دانشگاهیان، استفاده از این شبکه اهمیت 2 چندان دارد و در آخرین اقدام با همراهی اعضای مجمع نمایندگان استان نامه ای را به وزیر محترم ارتباطات آقای آذری جهرمی نوشتیم اما تا به امروز هیچ گونه پاسخی دریافت نشده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی توضیح داد: یکی از ابزارهای نظارتی مجلس سوال است و در این راستا سوالی را با امضای 20 نفر از نمایندگان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کردیم تا وزیر ارتباطات در کمیسیون صنایع و معادن حضور یابد و جوابگوی نمایندگان مردم باشد.

نظری در خاتمه بیان نمود: ظاهراً آقای وزیر برای پاراگرایدر سواری فرصت دارد اما برای رسیدگی به مسائل حوزه مسئولیت خود فرصت کافی ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "وزیر ارتباطات به برطرف نواقص اینترنت روستایی بی توجه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ارتباطات به برطرف نواقص اینترنت روستایی بی توجه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید