وقوع بیشترین حوادث جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در محور یاسوج-اصفهان

به گزارش وبلاگ ماکارون، رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در 4 ماه سال 99 بیشترین تصادف های جاده ای استان در محور یاسوج-اصفهان به وقوع پیوسته و این جاده پرخطرترین محور استان بوده است.

وقوع بیشترین حوادث جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در محور یاسوج-اصفهان

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش وبلاگ ماکارون به نقل از ایسنا، سرهنگ بهنام ویسی پور افزود: محور یاسوج- اصفهان علاوه بر اینکه نقاط حادثه خیز زیادی دارد با کُندی در حال تبدیل شدن به چهارخطه است که همین نیمه کاره بودن بر خطرات این محور اضافه نموده و نیاز جدی به روشنایی، دوربرگردان، تقاطع و جداکننده دارد.

وی اظهارکرد: مجموع تصادفات رانندگی این استان طی 4 ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمود: تصادفات منجر به فوت 28 درصد، منجر به جرح 27 درصد و تصادفات منجر به خسارت 28 درصد کاهش داشته اند.

ویسی پور شرح داد: علت وقوع تصادفات استان 35 درصد ناشی از انحراف به چپ بوده که بیشتر به جاده های دوخطه و کمبود راه چهارخطه در استان مربوط می شود.

وی ادامه داد: طی این مدت، علت دیگر وقوع تصادفات استان تخطی از سرعت مطمئنه با 30 درصد به علت پیچ های زیاد، نقاط حادثه خیز و کمبود سرعت سنج های ثابت در راه های استان بوده است.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمود: 75 درصد خودروهای مقصر در تصادفات این استان طی 4 ماه نخست سال جاری خودروهای شخصی بوده اند.

ویسی پور با بیان اینکه 10درصد کل تصادفات استان را عابران پیاده تشکیل می دهند تاکید کرد: 61 درصد تصادفات منجر به جرح و فوت مربوط به شهرستان های بویراحمد و دنا است و کمترین حوادث رانندگی در شهرستان بهمئی با 8 درصد رخ داده است.

وی اظهارکرد: تردد خودروها در جاده های استان از ابتدای سال جاری تا به امروز نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمود: بیشترین کاهش مربوط به فروردین بوده و در مابقی ماه ها تردد با افزایش روبرو بوده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "وقوع بیشترین حوادث جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در محور یاسوج-اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع بیشترین حوادث جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در محور یاسوج-اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید