وقوع 13 حادثه آتش سوزی در اهواز به دلیل گرمای شدید، آتس سوزی 20 منزل مسکونی در نیوساید

به گزارش وبلاگ ماکارون، آتش سوزی در منطقه نیوساید اهواز در پی گرمای شدید هوا، هرس نشدن علفزار و جمع آوری نکردن درختان خشک بوده که وزش باد شدید کار را سنگین کرد و اتصال برق نیز عامل توسعه این حادثه شده است.

وقوع 13 حادثه آتش سوزی در اهواز به دلیل گرمای شدید، آتس سوزی 20 منزل مسکونی در نیوساید

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع بیش از 13 مورد حادثه آتش سوزی در شهر اهواز از ظهر امروز بر اثر اتصال برق اطلاع داد.

ابراهیم قنبری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شدت گرما از ساعت 13:00 امروز (25 خردادماه) تا به امروز، بیش از 13 مورد حادثه آتش سوزی عمدتا بر اثر اتصال برق، در اهواز اتفاق افتاده است که منجر به مصدوم شدن سه نفر شده است.

وی اضافه نمود: گسترده ترین حادثه آتش سوزی امروز در منطقه نیوساید اتفاق افتاده که در این حادثه 20 منزل مسکونی دچار آتش سوزی شدند.

قنبری اضافه نمود: آتش سوزی در منطقه نیوساید در پی گرمای شدید هوا، هرس نشدن علفزار و جمع آوری نکردن درختان خشک بوده که وزش باد شدید کار را سنگین کرد و اتصال برق نیز عامل توسعه این حادثه شده است.

وی بیان نمود: حادثه آتش سوزی در منطقه نیوساید مهار و کنترل شده است. در این عملیات نیروهای آتش نشان شرکت نفت نیز حضور داشته اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: در این عملیات 14 تا 18 خودرو و بیش از 40 نیروی آتش نشان برای مهار این آتش سوزی ها مشارکت داشتند.

وی بیان نمود: با وجود اینکه منطقه نیوساید تحت پوشش شرکت نفت است اما به علت نداشتن تجهیزات قوی، این سازمان برای یاری در این زمینه وارد عملیات شده است.

قنبری گفت: با توجه به توسعه شهر و عملا جمع آوری آتش نشانی های شرکت های ملی منطقه ها نفت خیز جنوب، فولاد خوزستان، ملی حفاری، نیشکر و فولاد اکسین،مدیران این شرکت ها برای پشتیبانی و یاری، از محل مسئولیت های اجتماعی خود یا این سازمان را تقویت نمایند تا در چنین شرایطی امکان پشتیبانی مناسب وجود داشته باشد.

منبع: عصر ایران

به "وقوع 13 حادثه آتش سوزی در اهواز به دلیل گرمای شدید، آتس سوزی 20 منزل مسکونی در نیوساید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع 13 حادثه آتش سوزی در اهواز به دلیل گرمای شدید، آتس سوزی 20 منزل مسکونی در نیوساید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید