چرایی جمع شدن معتادان در میدان مشتاق کرمان؟

به گزارش وبلاگ ماکارون، خبرنگاران/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به لزوم جمع آوری معتادین متجاهر و سامان بخشی شرایط حاشیه شهر کرمان، گفت: در ادامه ورود دستگاه قضایی به موضوع حل آسیب های اجتماعی و سامان بخشی حاشیه شهر کرمان، موضوع جمع آوری معتادان متجاهر در میدان مشتاق نیز در دستور کار قرار گرفت.

چرایی جمع شدن معتادان در میدان مشتاق کرمان؟

یدالله موحد در تشریح این خبر اضافه کرد: در راستای تدوین این طرح در روزهای گذشته بازدیدی از مناطق حاشیه ای شهر کرمان انجام و بررسی های میدانی صورت گرفت که در صورت نیاز این بازدیدها تا رسیدن به شرایط مطلوب و مناسب ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به انتشار ویدیوهایی در فضای مجازی مبنی بر استعمال مواد مخدر توسط معتادان در میدان مشتاق کرمان، اضافه کرد: پس از برگزاری نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و ایجاد هماهنگی های لازم قضایی، انتظامی و اجرایی، کار جمع آوری این معتادان انجام شد.

موحد با اشاره به این مطلب که با شیوع بیماری کووید 19، کمپ ترک اعتیاد مرکز ماده 16 کرمان تعطیل و این کار منجر به حضور معتادان در میادین شهر شده بود، اظهار کرد: با فعالیت مجدد این مرکز، تمامی معتادان متجاهر از سطح شهر جمع آوری و به این مکان منتقل شدند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان خاطر نشان کرد: دادگستری کل استان کرمان در تعامل با استانداری و با همکاری سازمان های مختلف اجرایی و مردمی، طرح اولیه رفع آسیب های اجتماعی در برخی از مناطق حاشیه ای کرمان را تدوین کرده که پس از مطالعه مجدد و تدوین نهایی، به صورت یک طرح ابتکاری اجرایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چرایی جمع شدن معتادان در میدان مشتاق کرمان؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرایی جمع شدن معتادان در میدان مشتاق کرمان؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید