چرا خیلی ها تبلت تاشوی ThinkPad X1 Fold لنوو را از سایر گوشی های تاشوی کنونی، بهتر می دانند؟

به گزارش وبلاگ ماکارون، مثلی می گوید: پیش از اینکه دویدن را یاد بگیرید؛ باید راه رفتن را بیاموزید. این ضرب المثل کاملا درباره تبلت تاشوی ThinkPad X1 Fold لنوو صدق می کند.

چرا خیلی ها تبلت تاشوی ThinkPad X1 Fold لنوو را از سایر گوشی های تاشوی کنونی، بهتر می دانند؟

شرکت لنوو در نمایشگاه CES امسال از دستگاه ThinkPad X1 Fold رونمایی کرد که بی شک یکی از بهترین گجت های این نمایشگاه و شاید کل امسال باشد. تبلت تاشوی ThinkPad X1 Fold باعث جلب توجه بسکمک از کارشناسان و سایت های رسانه ای شده و تعریف و تمجیدهای زیادی را دیده است.

به اعتقاد بسکمک از این کارشناسان؛ این تبلت خمیده بسیار بهتر از گوشی های تاشوی معرفی شده تا کنون مفهوم خمیده و انعطاف پذیر را به نمایش گذاشته و به زیبایی تمام این مفاهیم را در دنیای فناوری امروز نشان می دهد.

خواسته و ناخواسته، تبلت تاشو تینک پد ایکس 1 فولد، راه و روش ساختن گوشی های تاشو را به شرکت های دیگر یاد می دهد؛ حتی اگر لنوو یک سازنده گوشی تاشو نباشد.

این تبلت از نظر عملکرد، دوام، نوآوری، کاربری، طراحی مهندسی و نحوه استفاده بسیار بهتر از گوشی های تاشوی سامسونگ، موتورولا، هواوی و غیره است. دلایل زیادی برای این ادعا وجود دارد که در زیر 4 مورد مهم را ذکر می کنیم:

1- بازار کوچک تری برای آزمایش و ارزیابی

بازار تبلت ها به طور فاحشی کوچک تر از بازار اسمارت فون ها است. شرکت لنوو با دانستن مقیاس های این دو بازار، ترجیح می دهد اولین محصول تاشوی خود را در بازار کوچک تری و برای طیف مخاطبان کمتری عرضه کند.

تعداد خریداران تبلت ThinkPad X1 Fold بسیار کمتر از اسمارت فون های پرچم دار هستند؛ بنابراین لنوو بدون اینکه درگیر مسائل میلیون ها کاربر شود می تواند به توسعه آن فکر کند.

به علاوه، مشتریان تبلت ها هر سال یک مدل جدید خریداری نمی کنند. لنوو مطمئن است هر کسی این تبلت را خریداری کند؛ سه الی چهار سال از آن استفاده کرده و این چرخه طولانی مدت زمان استفاده از این تبلت بزرگ ترین کمک را به لنوو می کند.

لنوو فرصت بسیار خوبی دارد به بررسی و ارزیابی محصول خود پرداخته و از سوی دیگر بازار را رصد کند و دنبال فناوری های بهتری برای جایگزین با نسل اول تبلت تاشو باشد. مسائل این محصول را در زمان کافی یافته و برای رفع آن ها برنامه ریزی می کند.

2- به فبلت تاشو نیاز داریم تا اسمارت فون تاشو

اسمارت فون ها در نقطه اوج خود هستند ولی تبلت ها هنوز جا برای توسعه و گسترش دارند. به ویژه در بحث اندازه نیاز به تبلت هایی داریم که صفحه نمایش بزرگ تری داشته باشند.

سامسونگ در یک دوره زمانی 2011 تا 2014 از واژه فبلت استفاده می کرد که اکنون به گوشی های با نمایشگر بزرگ و پسوند XL اطلاق می شود.

نکته مهم اینجا است که مردم نیاز به اسمارت فون های بزرگ ندارند چون عملا نمی توانند با یک انگشت کار کنند ولی نیاز به تبلت های بزرگ دارند چون دو دستی گرفته می شوند. صفحه نمایش بزرگ این تبلت ها برای کارهای چند وظیفه گی مناسب هستند.

3- تبلت های تاشو بهتر از گوشی های تاشو هستند

مردم به طور روزانه 110 بار قفل گوشی خود را باز می کنند ولی تعداد دفعاتی که قفل تبلت بار می شود حدود 20 بار است؛ یعنی 80 درصد کمتر از گوشی ها.

پس، وقتی شما یک تبلت تاشو می سازید؛ لولای آن در طول روز 80 درصد کمتر از لولای گوشی باز و بسته می شود. افزون بر این، تبلت ها معمولا برای کارهای طولانی مدتی استفاده می شود. مثلا، تماشای فیلم یا بازی کردن.

تبلت ها نیازی به نازک بودن یا کوچک شدن ندارند تا در جیب جا شوند و شما آن ها را حمل کنید. همه این دلایل نشان می دهند یک تبلت تاشو بهتر از یک گوشی تاشو است.

4- تبلت تاشو همانند یک کتاب است

تبلت تاشو و به طور خاص تبلت ThinkPad X1 Fold لنوو از نظر اندازه و قطر و حجم شبیه به یک کتاب واقعی است. پس، احتمالا برای خواننده های کتاب های الکترونیکی بسیار جذاب خواهد بود.

هنگامی که قلم لنوو نیز به این محصول افزوده می شود؛ شما با یک دستگاه بسیار کاربری روبرو هستید که شبیه نوت بوک عمل می کند. در واقع، ThinkPad X1 Fold بسیار کاربردی تر از گلکسی فولد یا هواوی میت ایکس است.

شاید ThinkPad X1 Fold کمتر از این گوشی های تاشو فروش داشته باشد ولی لنوو چیزی ساخته است که کاملا هدفمند و در جای درست خود قرار گرفته است؛ بدون دردسرهای نگهداری یا مسائل کار مداوم با آن برای کاربران.

منبع

منبع: یک پزشک

به "چرا خیلی ها تبلت تاشوی ThinkPad X1 Fold لنوو را از سایر گوشی های تاشوی کنونی، بهتر می دانند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا خیلی ها تبلت تاشوی ThinkPad X1 Fold لنوو را از سایر گوشی های تاشوی کنونی، بهتر می دانند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید