کرونا نتوانست کریستوفر نولان، کارگردان سه گانه بتمن را شکست دهد

به گزارش وبلاگ ماکارون، در اولین آخر هفته ای که فیلم تنت نمایش بین المللی خود را شروع نموده است، این تازه ترین ساخته کریستوفر نولان پیروز شد تا فروش قابل قبولی را به ثبت برساند.

کرونا نتوانست کریستوفر نولان، کارگردان سه گانه بتمن را شکست دهد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ ماکارون به نقل از ورایتی، تنت کریستوفر نولان در آخر هفته ای که دیشب به انتها رسید در بازار بین المللی به نمایش درآمد و با وجود ادامه پاندمی کرونا توانست فروش غافلگیرنماینده 53 میلیون دلاری داشته باشد.

این فیلم عظیم علمی تخیلی که به عنوان پروژه ای دیده می گردد که سینما ها را دوباره راه می اندازد، قوی ترین شروع خود را در بریتانیا با 7.1 میلیون دلار فروش داشت. تنت در آخر هفته در 41 بازار بین المللی پخش شد که از جمله آن ها می توان از فرانسه (6.7 میلیون دلار)، کره (5.1 میلیون دلار) و آلمان (4.2 میلیون دلار) نام برد.

این فیلم برادران وارنر آخر هفته آینده در ایالات متحده روی پرده می رود و اکران آن در سینما های روسیه و چین به ترتیب در روز های سوم و چهارم سپتامبر شروع می گردد.

حتی با وجود اینکه هنوز خیلی از سینما ها باز نشده اند و بسیاری با محدودیت ظرفیتی فعالیت می نمایند، تنت توانست چند رکورد باکس آفیسی برای نولان ثبت کند. این فیلم در 9 کشور از جمله هلند، اوکراین و مجارستان عظیم ترین فروش شروعین یک فیلم در تمام طول راستا حرفه ای کاری نولان را به ثبت رساند. در عربستان سعودی، این فیلم عظیم ترین فروش شروعین یک فیلم هالیوودی را با 1.47 میلیون دلار کسب شده از نمایش در 131 سالن سینما داشت.

خیلی از مخاطبان این فیلم را با بهترین کیفیت ممکن دیدند. فروش پرده های آی مکس بیش از یک چهارم فروش بلیت در بسیاری از بازار ها را تشکیل داد که باعث شد فروش آی مکس این فیلم بیش از 5 میلیون دلار باشد.

این آخر هفته فیلم تریلر ابرقهرمانی جهش یافته های جدید که داستان آن در دنیای اکس من به وقوع می پیوندد در آمریکای شمالی اکران شد و توانست 7 میلیون دلار بفروشد. این فیلم در 2412 پرده سینمای آمریکا اکران شده است

با وجود اینکه فروش این فیلم پایین تر از حد انتظار بود، قوی ترین فروش شروعین فیلم ها طی دوران پاندمی را داشت. به احتمال بسیار زیاد تنت به راحتی این رکورد را جابه جا خواهد نمود.

با استناد به آمار دیزنی، در حال حاضر بین 60 تا 70 درصد از سینما ها در ایالات متحده و کانادا باز شده اند. اما تعدادی از عظیم ترین بازار ها از جمله لس آنجلس، سن فرنسیسکو و نیویورک هنوز بسته هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کرونا نتوانست کریستوفر نولان، کارگردان سه گانه بتمن را شکست دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا نتوانست کریستوفر نولان، کارگردان سه گانه بتمن را شکست دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید