94 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در شهرستان بندرعباس تعطیل شد

به گزارش وبلاگ ماکارون، خبرنگاران/هرمزگان مسئول سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس گفت: 5 هزار و 833 مورد بازرسی در طرح سلامت نوروزی و تشدید بازرسی های بهداشتی تا 10 فروردین در شهرستان بندرعباس انجام شد.

94 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در شهرستان بندرعباس تعطیل شد

محمدرضا زارعی در گفت و گو با وبلاگ ماکارون، افزود: طی روزهای 25 اسفند 1399 تا 10 فروردین 1400 تعداد 5 هزار و 833 مورد بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی همزمان با طرح تشدید بازرسی های بهداشتی سراسر کشور در شهرستان بندرعباس انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: از این موارد بازدید تعداد 94 مورد از مراکز متخلف بهداشتی در سطح شهرستان که موازین بهداشتی را رعایت نکرده بودند، پلمب شد.

زارعی اعلام نمود: از 25 اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین 1400 تعداد 890 مورد از اماکن عمومی مورد بازرسی کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس قرار گرفت که طی آن 20 امکنه پلمپ شد.

وی خاطر نشان کرد: تا کنون حدود 25 مورد نمونه برداری مواد غذایی از سطح عرضه و 86 مورد نمونه برداری میکروبی آب آشامیدنی اجرا شده و همچنین حدود 300 مورد شکایت در سطح شهرستان رسیدگی شده است.

زارعی اظهار کرد: طرح تشدید بازرسی بهداشتی با حضور بیش از 50 نفر از کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس همزمان با دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از 25 اسفند سال گذشته آغاز شده و تا 15 فروردین 1400 در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

مسئول سلامت محیط مرکز به است شهرستان بندرعباس اعلام نمود: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موارد را به سامانه تلفنی 190 وزارت بهداشت اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "94 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در شهرستان بندرعباس تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "94 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در شهرستان بندرعباس تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید