شروع امانت کتاب های طرح در مسیر دانایی بر بال کتاب در کردستان

به گزارش وبلاگ ماکارون، حمیدرضا گوهری به خبرنگار خبرنگاران در کردستان، با اشاره به توزیع سه میلیون کتاب در بین مراکز کشور اظهار کرد: در راستای این اقدام ارزشمند که به همت مدیرعامل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کشور انجام شد، 90 عنوان کتاب و هشت هزار جلد کتاب و تفریح به استان کردستان ارسال شد.

شروع امانت کتاب های طرح در مسیر دانایی بر بال کتاب در کردستان

وی با بیان اینکه کتاب های اهدایی طرح در مسیر دانایی بر بال کتاب به مراکز کانون استان کردستان برای امانت، ارسال شد، عنوان نمود: این کتاب ها پاسخ ارزنده ای به نیازهای بچه ها و نوجوانان درحوزه مطالعاتی است.

مدیر کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان کردستان ادامه داد: فرایند ارسال این کتاب ها پس از تقسیم بندی فوری و با هدایت های کارشناسان فرهنگی کانون استان کردستان در اسرع وقت در مراکز فرهنگی هنری آماده سازی و ثبت شد و در چرخه امانت مراکز فرهنگی هنری استان نهاده شد.

گوهری یادآوری کرد: بر همین اساس تعداد 90 عنوان کتاب چاپ اول از تولیدات کانون و 25 عنوان کتاب از سایر ناشران کودک و نوجوان که به تأیید کمیته کتاب کانون رسیده است به کتابخانه های مراکز کانون پرورش فکری استان اضافه شد.

وی اضافه نمود: بعضی از این کتاب ها، برگزیده جایزه کتاب ماه و سال کانون هستند که کانون طبق تعهداتش نسبت به خرید و ارسال آن به استان ها اقدام نموده است.

گوهری، توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی واهمیت خواندن از رسالت های مهم کانون برشمرد و اضافه نمود: کتابخانه های کانون همواره میزبان مخاطبانی بوده است که به کتاب و کتابخوانی علاقمند هستند.

استان کردستان دارای 21 مرکز ثابت و 3 کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان می باشد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "شروع امانت کتاب های طرح در مسیر دانایی بر بال کتاب در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع امانت کتاب های طرح در مسیر دانایی بر بال کتاب در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید